Ga naar inhoud

Audio probleem via HDMI uitgang


Willem1974

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

64 bit versie, Ik heb zo het gevoel dat dit niet opgelost gaat geraken. Mag ik hier dan een andere vraag stellen maar mss moet dit dan terug een nieuwe topic worden, dat weet ik niet.

Ik heb ook een VGA aansluiting op mijn pc, via VGA gaat er geen geluid mee dacht ik, enkel beeld. Ik zou willen via VGA naar een composiet aansluiting (gele tulp stekker) en dan mijn geluid splitsen op mijn luidsprekeruitgang (van de pc) en vandaar met een jack (3.5mm) naar een tulp aansluiting (rood en wit) zodat ik op een scart fiche kan aansluiten. Kan dat met een eenvoudig VGA naar tulp kabeltje gebeuren of moet dat toch via een toestelletje gebeuren (een soort omvormer met usb voeding)?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel verschil zal dat niet maken op dit moment denk ik, omdat ik geen digitale tv heb. Mijn tv heeft gewoon kabel tv via een coax en een scart verbinding van mijn dvd recorder. Dus alles is nog analoog hier. Ik zou ook kunnen een adapter HDMI naar Tulp (https://www.onlinekabelshop.nl/hdmi-naar-composiet-av-omvormer-38756) er tussen steken en dan zelf via mijn luidsprekeruitgang een jack steken om het geluid over te brengen aangezien mijn HDMI op de pc geen geluid meestuurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.