Ga naar inhoud

WiFi/LAN valt weg


Aanbevolen berichten

Ik heb recent de GT75VR 7RE Titan Pro gekocht, maar het internet valt af en toe weg. Na een tijdje (zonder dat ik iets doe), verbindt hij weer opnieuw alsof er niks gebeurd is. Het internet doet het dan nog steeds voor andere apparaten. Ik heb het op verschillende netwerken geprobeerd met verschillende LAN kabels, maar heb telkens hetzelfde probleem. Bij het gebruiken van WiFi krijg ik precies hetzelfde probleem. 

Wat ik al geprobeerd heb: 

- Drivers geüpdatet

- CMD -> netsh winsock reset

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga via configuratiescherm naar apparaatbeheer.

klik de rubriek netwerkadapters open en selecteer de lan-adapter

rechtklik erop en kies eigenschappen

ga naar tabblad energiebeheer en haal vinkje weg bij 'de computer mag dit apparaat uitschakelen voor energiebesparing'

doe dat ook voor de andere adapter.

heb je dat gedaan: ga start, afsluitmenu en kies daar de optie 'opnieuw opstarten'

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, falstring zei:

ga via configuratiescherm naar apparaatbeheer.

klik de rubriek netwerkadapters open en selecteer de lan-adapter

rechtklik erop en kies eigenschappen

ga naar tabblad energiebeheer en haal vinkje weg bij 'de computer mag dit apparaat uitschakelen voor energiebesparing'

doe dat ook voor de andere adapter.

heb je dat gedaan: ga start, afsluitmenu en kies daar de optie 'opnieuw opstarten'

Internet werkt inmiddels al bijna een dag zonder problemen. Heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.