Ga naar inhoud

Beestjes, allemaal beestjes


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Theo2602 zei:

Ondertussen geeft Defender geen fouten meer.

Dan zijn we goed bezig, voer ter controle Malwarebytes nog eens uit.

Als er wat is gevonden doe het volgende;

 


Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:

  • Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.

Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
58bbe20c47231-mbam3.png
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

3 minuten geleden, Theo2602 zei:

 Er is dus een verschil tussen Malewarebytes en Adw ckeaner?

Ja dat klopt, die scant weer op een andere laag (dat wil zeggen op een ander niveau in het register).

Maar ga AdwCleaner niet zomaar gebruiken doe dat beter in overleg, Malwarebytes Free kan je wel blijven gebruiken als aanvulling op Defender.

Scan éénmaal in de twee week er mee ter controle.

 

Dan zijn we klaar en mag je de laatste stap doen.

 

Download KpRm van Kernel-panik en sla deze op uw bureaublad op.

  • Klik met de rechtermuisknop op KpRm.exe en kies voor de optie 5c6a9c980cc4f-RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Krijg je een melding van "SmartScreen" klik op Meer informatie en klik op Toch uitvoeren.
  • Zet een vinkje bij:


- Delete Tools

5d511e0eaeff5-kprm.png

  • Klik op de knop "Run"en wacht geduldig tot de tool gereed is.

  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt met de naam kprm-(date).txt..
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
  • Note: Mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Theo2602 zei:

Hier is het, hartelijk bedankt voor de begeleiding.

Dat is ook weer goed uitgevoerd en alles is netjes opgeruimd (mocht het programma KpRm er nog staan mag je die weer verwijderen).

 

Hierna zijn we klaar en kan je weer van je pc genieten, verder bedankt en graag gedaan :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

duizendmaal bedankt, spijtig dat ik niet begrijp dat dit gebeurt bij tetteren. ik doe dat omdat ik op mijn laptop zou kunnen werken. is nochtans ook met passwoord.

Heb dat driemaal gedaan in zo,n bungalowpark. eenmaal vlogen mijn data weg, en toen ik daar met proximus over belde, zegden zij dat dit kwam omdat het scherm van mijn laptop meer data gebruikte dan mijn mobiel.

de tweede keer had ik zogezegd een aangebrande film gekocht, dat werd keurig terug betaald, en nu dit weer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

6 minuten geleden, Theo2602 zei:

at dit gebeurt bij tetteren. ik doe dat omdat ik op mijn laptop zou kunnen werken. is nochtans ook met passwoord.

 

Ik begrijp niet geheel je verhaal, wat bedoel je met Tetteren en wat met passwoord?

 

Je zou rustig op een ander netwerk kunnen internetten als je maar bepaalde zaken niet doet.

1. geen bank zaken.

2. niet zomaar iets download.

3. oppassen met mail.

4. uitkijken welke sites je bezoekt (kunnen spelletjes sites zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dan zou je rustig kunnen internet (alleen de regels in acht nemen die ik net opschreef))

 

MB gaf 754 bedreigingen die ik naar quarantaine zette en daarna verwijderde,



Jammer genoeg heb je dit logje niet meer anders kon ik eens kijken waardoor je besmetting was gekomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.