Ga naar inhoud

Beestjes, allemaal beestjes


Aanbevolen berichten

Enkele dagen in bungalowpark, geen WiFi, dus mobiel data en tetteren.

Resultaat: vorige keer een rekening voor aankoop8+ inhoud (terugbetaald)

Nu, allerlei meisjes die mijn buren zijn en intiem willen kennismaken.

wat zwaar voor iemand van 82 jaar.

MB gaf 754 bedreigingen die ik naar quarantaine zette en daarna verwijderde, maar defender blijft verwittigen voor mallware.

Graag hulp!! met dank bij voorbaat

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Ik zie dat je een programma "KMSpico" op je pc heb staan, dit programma zorgt dat een Windows programma legaal op je pc draait.

Dit programma kan voor veel ellende zorgen en zorgen voor meerdere virussen enig uitleg: https://zondervirus.nl/kmspico-virus/

KMSpico zorg voor een licentie waardoor Office legaal lijkt, hou hier rekening mee.

Dus ik adviseer om het te verwijderen, doe daarvoor de volgende stappen.

 

Stap 1.

Weg gaan naar 5a07033868db6-shell32_271.ico_16x16.pngProgramma's en onderdelen:

  • Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek het volgende programma, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • KMSpico
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start indien nodig opnieuw op.

 

 

Stap 2.

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Heel goed, doe het volgende:

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.