Ga naar inhoud

Dubbele bestanden zoeker C Cleaner


lijn31

Aanbevolen berichten

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het ( Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit !!!) en start CCleaner op.

 

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap".

Klik vervolgens op "Opstarten".

Selecteer het tabblad Windows.

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."

Browse naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand als bijlage toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste 

Dat gaat niet of ik ken dat niet ,er komt op als ik rechts klik om plakken en knippen, uitschakelen,verwijderen en opslaan  als tekstdokument knippen en plakken staat er niet bij?

IK ben 68 jaar ken niet zoveel van technisch gedoe ik gebruik mijn pc alleen voor emails en fotos maar die zet ik op externe schijf , mijn dokumenten ook , op mijn pc staat bijna niks.Wat zijn die andere kollommen buiten windows op cleaner,geplande taken,contexmenu,windows service?

grtjs johan

aangepast door lijn31
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Johan,

droske twijfelde of het door jou geplaatste tekstbestand (met de naam startup.txt) wel compleet was.

Daarom wil hij graag een afbeelding zien van CCleaner waarin Opstarten zichtbaar is en het tabblad Windows geselecteerd is. (De andere tabbladen zijn nu niet belangrijk)

Ik ga jou een makkelijke manier te geven om die afbeelding te maken en te plaatsen.

 

Laat deze website van PC Helpforum openstaan. Je mag de browser wel minimaliseren, zodat hij naar de taakbalk verdwijnt. Je ziet dan enkel nog het pictogram van je browser in de taakbalk staan. Een programma zoals je browser minimaliseren doe je door op het minteken te klikken dat in de rechter bovenhoek staat:

5db0a6944181e-minimaliseren.png

 

Start CCleaner op.

Klik in de linker kolom op "Extra". (er staat een afbeelding van een steeksleutel bij)

Klik vervolgens in de middelste kolom op "Opstarten".

Selecteer het tabblad Windows. (Meestal is dat tabblad al automatisch geselecteerd)

Zorg ervoor dat CCleaner het volledige scherm beslaat. Klik zo nodig op de knop Maximaliseren die rechtsboven in het venster van CCleaner staat:

5db0a328550d5-Ashampoo_Snap_2019.10.23_2

 

Nu gaan we een afbeelding maken van het scherm:

Zoek op je toetsenbord de toets Print Screen op. Tip: hij staat waarschijnlijk ergens rechts bovenaan op je toetsenbord.

Druk 1 keer op die Print Screen toets.

De afbeelding staat nu op het klembord van Windows.

 

Open je browser waarin dit topic nog open staat.

Klik met de rechter muisknop in het vak waarin je altijd je reactie schrijft.

Er verschijnt dan een contextmenu.

In dat contextmenu klik je op Plakken.

Je afbeelding wordt dan geüpload naar deze website en even later verschijnt hij zichtbaar in dat reactievak. Wanneer je de afbeelding ziet staan, dan mag je klikken op de knop Reactie toevoegen.

 

Succes!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo ik heb print en plakken gedaan hopenlijk is het nu goed, juist dezelfde uitkomst als de vorige keren nu heb ik weer wat bijgeleerd.Blijft die afbeelding nu in mijn klembord staan?Moet ik die niet wissen en waar staat dat klembord?

Is dat goed 3 opstart regels?

Grtjs johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.