Ga naar inhoud

kan niet update nr versie 1903


srija linna

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

('k heb niet die 'verborgen inhoud' uit je bericht gehaald - die was trouwens toch leeg en dus vermoed ik dat het gewoon een foutje was)

 

Waar ik direct aan dacht (en dat merk je in die link hieronder ook): heb je nog wel genoeg ruimte vrij op je C-schijf?  (Een upgrade moet bestanden binnenhalen en uitpakken en daar heeft het de nodige plaats voor nodig.

 

Maar goed: hier beschrijft Microsoft waaraan het kan liggen en wat je eraan kan doen:  https://support.microsoft.com/nl-be/help/10587/windows-10-get-help-with-upgrade-installation-errors

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Geachte;

Vorige keer kon ik niet van versier 1803 nr 1903 fout melding oxc 1900101, ik heb jouw link gevolgd (https://support.microsoft.com/nl-be/help/10587/windows-10-get-help-with-upgrade-installation-errors), maar mijn probleem oplossen =mogelijk fout in de Windows-update database gedetecteerd.

Kan je mij nog verder helpen?

Bedankt en groetjes

Linna Srija

Link naar reactie
Delen op andere sites

geachte;

ik hb jouw link van vorig keer https://support.microsoft.com/nl-be/help/10587/windows-10-get-help-with-upgrade-installation-errors&key gevogd; stap vr stap 1) schijfruimte vrij maken/ 2)probleem oplossen bij Windows update , hier onder screenplint                                                                                                                                                                                                                  3)controle stuurprogramma( apparaat beheer

 4)Hard ware los gekoppeld   

5)controle apparaat op fouten( geen geel uitroepteken)

6)ik hb alleen Windows defender)   , ik hb geen andere beveliging software, wel adwcleaner stop , 

7)reparen fouten met harde schijft = nr opdractprompt als  administrator uitvoeren  /type chkdsk /exit /herstart      

8)Windows schoon opstarten=start/msconfig / systeem configuratie/service/opstart beheer/taakbeheer, /opstaet in tak behee( hier selesteer de item uit te schakeld)/ herstart nog eens pcrobleem oplossen

9)antivirus uitschakelen

handmatig met Windows update assitente nr versie 1903 en tot 60% gestopt en Windows systeem probleem

ik ga nog eens proberen de stappen te overlopen en nog eens proberen

Bedankt en grtjes

Linna Sija

image.thumb.png.ac02d1923bdff57a8919c123f208cffb.png 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie op je bureaublad snelkoppelingen staan van Clean Master en Wise Force Deleter. Die programma's veroorzaken meer miserie dan dat ze oplossen. Geen wonder dat je problemen hebt met Windows update.

Hou het bij CCleaner alle andere opkuis programma's van je computer verwijderen en nooit meer installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, droske zei:

Ik zie op je bureaublad snelkoppelingen staan van Clean Master en Wise Force Deleter. Die programma's veroorzaken meer miserie dan dat ze oplossen. Geen wonder dat je problemen hebt met Windows update.

Hou het bij CCleaner alle andere opkuis programma's van je computer verwijderen en nooit meer installeren.

ok,ja, ik heb die twee programma's al verwijderd. thx,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet nu niet van je systeem VOLLEDIG te herstarten (moest het een laptop zijn: hélemaal eruit gaan: re windowsknop - kiezen voor ofwel Heropstarten ofwel voor Afsluiten (géén slaapstand of zo dus)

 

Doe daarna eerst dit eens:  re Windowsknop: kies nu voor opdrachtprompt(windows powershell) - als administrator

vul in het opkomende scherm dan in: sfc /scannow (dit kan met copy/paste) en enter (moest je het intypen: achter de c moet een spatie komen!)

en enter.

Je systeem gaat nu gecontroleerd worden op windowsfouten. Laat dit uitbollen.

Nadien wordt je verteld dat 1. er zijn geen fouten gevonden  2. er zijn fouten gevonden en die zijn hersteld  3. er zijn fouten gevonden en die konden niet hersteld worden.

Vertel even of er 1 of 2 of 3 komt te staan bij jou.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.