Ga naar inhoud

kan niet update nr versie 1903


srija linna

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er stonden toch nog een belangrijk aantal niet-herstelde zaken bij je windowsbestanden en daarom denk ik dat het best is dat jij je Windows gaat upgraden, maar niet vanuit Windows update.

 

Lees daarom eens deze twee berichten door (dat van mij en dat eronder van Porrelaar)

 

Begin dus met naar deze pagina te gaan:   https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 en download daar de Media Creation Tool ( knop: Hulpprogramma nu Downloaden) en voer uit wat dan in die berichten staat. Bedenk dat het wel een2 à 3 kan duren - afhankelijk van de snelheid van je systeem en je internetverbinding, waarbij je dan nog wel een heel deel van het begin gewoon andere dingen kan gaan doen op je systeem.

 

Succes !

(gezien er reeds Windows 10 op je systeem stond, hoef je nergens (herhaal: nergens) nog een serial/code/registratiekey in te voeren - Windows vindt die dan zelf wel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte;

Dit is mijn mislukte update weer nr versie 1903.

Ik heb handmatig geupdated met Windows 10Ugrade9252, en tot 60% weer gestopt, en deze scherm kan ik niet prsc doen.

Dus = een venster Windows setup, 

           Windows could not configure one or more system components to install windows, retart the computer and then retart the                       installation

           ok  klik = ongedaan gemaakt

Bedankt en grtjes 

Linna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je iets duidelijker zijn? Bedoel je met 'handmatig geüpdate" dat je het deed zoals ik voorstelde, via die Media Creation Tool?

 

ps als je geen printscreen kan maken - wat kan natuurlijk - maak dan volgende keer gewoon een fotootje van je scherm toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachtie;

Handmatig update ophalen = ik type handmatig update nr versie 1903 in  google;

De eerste link = De update vr Windows 10, Mei 2019.

1)Als je de update nu wilt installeren, selecteer je Start  > Instellingen  > Bijwerken en beveiliging  > Windows Update . Klik vervolgens op Controleren op updates. Als er updates beschikbaar zijn, installeer je deze. 

2)Als versie 1903 niet automatisch wordt aangeboden via Controleren op updates, kun je deze handmatig ophalen via de updateassistent. (dus ik bb wel langs dz weg gedaan, ik gebruik de updateasistent te klikken)

Gisteren tot 60 % geupdate en kon niet meer verder. ( gisteren had ik gedatailleerd geschreven en het bericht is verdwijnt????

Als ik moet nog eens updaten nr versie  1903 dan doe ik, en foto maken als  prtSc niet kan.

Bedankt en grjts

Linna

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.