Ga naar inhoud

kan niet update nr versie 1903


srija linna

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In uw plaats zou ik een clean installatie van Windows uitvoeren, dan is het probleem opgelost.

Uiteraard eerst back-ups maken van je data, maar normaal gezien zou je die sowieso al moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, droske zei:

In uw plaats zou ik een clean installatie van Windows uitvoeren

da's inderdaad de aangewezen weg - alleen: sinds gisteren wordt weer een (nogal) grote upgrade van Windows uitgerold (aangeboden) - je zou kunnen proberen te wachten tot die geïnstalleerd zou raken...

Alleen vrees ik dat die ook niet gaat helpen, maar nooit geschoten is altijd mis. Je bekijkt het dus maar: ofwel op die 1909 wachten (of zelf hem gaan 'halen') ofwel gewoon maar snel een clean instlall doen zoals Droske zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachten op die nieuwe versie upgrade raad ik niet aan.

Meestal duurt het maanden vooraleer die massaal aangeboden wordt via Windows update. Hem zelf gaan halen is niet aanbevolen. Zeker niet voor hen wiens computer wel nog goed werkt, zoals die van mij. Proefkonijn zijn laat ik aan anderen over.

Ik zal hem weldra wel installeren op een testcomputer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k dacht dat ik hem gisteren met minitool al had binnengehaald, maar toen ik net naar mijn Updates ging kijken, stond hij er al bij vermeld als 'je kan hem installeren'.

Gezien ik al wel een aantal recensies gelezen had (die positief waren), haalde ik hem dus net maar binnen. (speel ik dus maar voor proefkonijn :xd: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog altijd maar een "Optionele" update. Die zijn  bestemd voor "proefkonijnen".

 

Lange tijd stond er nog een andere optionele update (KB4524570). Die is gisteren als gewone update binnengekomen. Met dank aan hen die veel eerder als proefkonijn gediend hebben. :xd:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.