Ga naar inhoud

Moet steeds opnieuw inloggen


james48

Aanbevolen berichten

Ik zie dat je de aangeduide opties hebt uitgeschakeld.

 

Hallo Kweezie Wabbit, ik heb dit gedaan om een oplossing te vinden voor de steeds verwijderde wachtwoorden, is het beter om deze weer in te schakelen svp?

 

Inmiddels denk ik de oplossing voor het onthouden van wachtwoorden gevonden te hebben, zie bijlage.

Herstel Firefox.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik de computer uit/aan geschakelt, daarna PC Helpforum aangezet.

Als ik nu op Sign-in of Login klikken, dan staat mijn emailadres en daarna het wachtwoord in de vakjes en kan ik nu gelukkig weer inloggen.

 

Hopelijk kan het ook weer automatisch of stappen-loos zoals het hiervoor altijd kon?

James48

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels Firefox weer goed aan de praat gekregen, de programma's starten weer automatisch op en wat mij betreft is alles weer in orde.

Hieronder de voor mij goed werkende Privacy & Beveiliging van Firefox settings zoal ik nu ingesteld heb svp.

Veel dank aan PC Helpforum en speciaal aan de medewerking van Porrelaar.

Firefox Settings 24-10-2019.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, james48 zei:

Ik heb inmiddels Firefox weer goed aan de praat gekregen,

En hoe heb je dat gedaan?

 

Nog een tip om de veiligheid te vergroten.

Bij de rubriek toestemmingen heb je de onderdelen

Locatie
Camera
Microfoon
Notificaties

 

Klik daar achteraan op instellingen en plaats het vinkje zoals op de afbeelding.

image.png.6a31c14904929aebbf48e01b4f9d7331.png

Klik dan op wijzigingen opslaan.

Daarmee voorkom je dat websites je lokatie, camera en microfoon gaan gebruiken of misbruiken.

Bij notificaties voorkom je zo vervelende meldingen of boodschappen die (soms) rechts onderaan op je scherm verschijnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.