Ga naar inhoud

verzonden emails


Aanbevolen berichten

Hallo , sinds een jaartje of zo heb ik het volgende voor met gmail . Als ik antwoord op een email of ik schrijf een email en ik verzend hem dan verdwijnen de verzonden emails naar de prullenbak. Het duurde even voor ik dat doorhad . Het zou handig zijn als die verzonden emails naar mijn map : verzonden verhuisden . 

Weet iemand raad ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je had al gemeld dat je Gmail gebruikt. De mail van Gmail kun je lezen via je browser (Internet Explorer, Edge, Firefox, Chrome of een andere browser), maar je kunt het Gmail account ook opnemen in een e-mailprogramma dat op je pc is geïnstalleerd, bijvoorbeeld in de app Mail van Windows 10, in Thunderbird, in Microsoft Outlook enz.

 

Dus hoe lees jij je mail van Gmail? Gebruik jij daarvoor je internetbrowser of gebruik jij een e-mailprogramma dat op je pc is geïnstalleerd? In het laatste geval: vermeld dan ook de naam en versie van dat e-mailprogramma, bijvoorbeeld Microsoft Outlook 2016.

=====================================

Voor het geval jij de mails van Gmail leest en beantwoordt via je browser: controleer of je zelf filters hebt aangemaakt. Een verkeerd aangemaakt filter kan tot gevolg hebben dat mails die door jou verzonden zijn in de prullenbak belanden.

 

Open Gmail in de browser.

Klik op het tandwiel image.png.4f418538316e5a4a157bca70f54eba68.png dat in de rechter bovenhoek staat.

Klik dan op Instellingen

Je ziet daarna 11 tabbladen. Klik op het 5de tabblad: Filters en geblokkeerde adressen.

Als daar filters staan, dan heb je die zelf aangemaakt. Controleer die filters.

Je kunt aangemaakte filters bewerken of verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.