Ga naar inhoud

Zwart bureaublad (achtergrond) na update 16/01/2020


mercury2001

Aanbevolen berichten

Hallo, een vraag, vanmorgen een aantal updates (?) voor Windows 7 morgen ontvangen en installeren. Na heropstart pc is het niet meer mogelijk om het zwarte bureaublad te vervangen door een afbeelding, iemand ook dergelijk probleem na update van 16/01/2020? Dit zijn o.a. 4 updates:

- kb4532945

- kb4534310

- kb4636952

- kb4532941

 

mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Edius is wel geschikt voor Windows 10 maar jij hebt een oude versie.

Je hebt versie 6.9 terwijl tegenwoordig versie 9.5 is

Dat is met alles zo.

 

Maar als je uw oude versie wilt installeren dan zou je waarschijnlijk Windows 10 32 bits moeten installeren.

Heb je 64 bits dan moet het in Windows 10 64 bits werken.

Mogelijk moet je nog iets extra installeren.

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, inderdaad de 6.9, heb er heb 850€ voor betaald, er zijn enorm veel fouten bij het installeren onder windows10. Na installatie loopt Edius veelvuldig vast, dvd of blu-ray branden lukt niet.....

Vermoed ook sterk dat ik mijn destijds gekochte adobe produkten , levenslange activatie, zal verliezen en deze opnieuw zal moeten aankopen (abonnementen?). Heb een laptop met windows 10 en vind de 10 een klote besturing, je hebt totaal GEEN controle meer over je computer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oude Adobe werkt niet Windows 10

Adobe werkt alleen in abonnementen versie

Het is zelfs zeer moeilijk om maandelijkse kosten te doen stoppen want daar kan ik over spreken.

Je moet zelfs betalen om te kunnen stoppen.

Je had 850 euro betaald voor 6.9 maar als je tijdig update deed was dat 199 euro geweest.

Maar dat is zo met alles zoals oude office werkt ook niet meer maar dat heeft totaal niks met Windows 10 te maken maar gewoonweg om die software niet veilig is om te gebruiken.

Nu is Windows 7 ook niet meer veilig.

 

Heb je wel de nieuwste Windows 10 want die zou zeer goed moeten werken en zelfs beter dan Windows 7

 

Als je niet veel wilt betalen doe dan zoals ik: Kies voor Linux Mint en het is volledig gratis.

Ook veel programma is gratis maar zoals Edius denk ik niet dat er bij zit.

Ik heb zelfs geen Windows meer nochtans vond ik Windows 10 fanatisch maar ben overgestapt omdat men steeds meer software aanbied met maandelijkse betalingen.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.