Ga naar inhoud

Zwart bureaublad (achtergrond) na update 16/01/2020


mercury2001

Aanbevolen berichten

Momenteel heb je een zwarte bureaubladachtergrond in Windows 7en je kunt niet zelf een eigen afbeelding kiezen als bureaubladachtergrond.

Dat probleem, plus een aantal mogelijke oorzaken wordt hier beschreven: https://support.microsoft.com/en-us/help/2504610/unable-to-change-background-picture-in-windows-7

Een automatische vertaling (dus met wat foutjes) van dat artikel naar het Nederlands vind je hier: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2504610/unable-to-change-background-picture-in-windows-7

Loop de verschillende scenario's en de bijbehorende oplossingen na. Hopelijk zit de goede oplossing er voor jou bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hallo, geen enkele van deze opties heeft een oplossing geboden, heb nu de laatste windows updates, vanaf 14/01 verwijderd, pc opnieuw opgestart en terug mijn achtergrond ingesteld, alles nu ok, er staan nu wel al 6 uodates, van NA 114/01 in de wachtrij.... dacht dat dit niet meer mogelijk was... mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt nog de laatste update's en dan is het gedaan.

Wel kan het zijn dat men beslist bij zeer uitzonderlijke veiligheidsreden toch een update geven voor een bepaald beveiliging lek.

Andere beveiliging lekken gaat men niet meer update's

 

Uitzonderlijk beveiliging lek zal men alleen updaten als er echt gevaar is voor alle computers in uw netwerk

Verstandige manier is overschakelen naar Windows 10 of Linux of ChromeOS of Mac

 

Nu kan je zeggen: ik blijft werken met Windows 7

Dat is uw recht maar beseft wel dat hacker steeds meer vrij spel krijgen over uw Windows en uw netwerk.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, ben dus overgestapt, met een klein hart , naar Windows 10 Pro, al mijn progs werken buiten 1: duurbetaalde Edius 6 wil maar niet opstarten, al van alles geprobeerd, compabiliteitsmode, administrator, helaas, telkens die vervelende error dat het exe bestand niet kan geopend worden...; iemand een idee? mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, bedankt voor de tip, maar ik heb wel degelijk Edius nodig; ik heb een 3-tal projecten lopende die in Edius gemaakt zijn, gan vermoedelijk mijn pc terugdraaien naar windows 7, ik vind geen werkende oplossing, een nieuw programma Edius kost nu rond e 500 à 600€, heb voor de versie 6 destijds bijna 800e betaald.... ondertussen is mijn achtergrond ook hersteld.... mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.