Ga naar inhoud

aansluiting printer op nieuwe laptop


alfa10

Aanbevolen berichten

Van de KPN krijg ik een nieuw modem , want mijn huidige modem blijkt antiek te zijn!

 

Voor de oplossing van de printer zijn we na veel zoeken helaas niet verder gekomen, in ieder geval bedankt voor de medewerking en het geduld dat je met me had. Ik heb nu de volgende opties:

  • ik koop een nieuwe draadloze printer (een beetje zonde want deze werkt eigenlijk nog prima

  • ik laat alles zoals het is en als ik wat te printen heb moet dit maar via een stick of ik moet met de nieuwe laptop naar de printer die boven op mijn werkkamer staat. Dat betekent ook steeds de trap oplopen dat gezien mijn leeftijd wat moeizamer gaat.

  • De printer naar beneden verhuizen is geen optie omdat de printer dan via usb aan de laptop zit en ik met de laptop nergens anders heen kan zonder iedere keer de printer los te koppelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen voorstaande van draadloos printer.

Je kan beter netwerkprinter kopen en dan kan je op ieder pc zelf de driver installeren.

Met netwerkkabel kan je veel sneller afdrukken doch tegenwoordig zit er meestal ook wifi en voor smartphones voorzien.

Het voordeel ervan dat geen enkel pc aan moet.

Nu moet steeds de ene pc waar printer is aangesloten is altijd aanstaan en dat verbruikt heel veel energie.

Je hebt de netwerkprinter snel terug verdiende.

 

Maar ik zou eerst wacht tot je de nieuwe modem hebt want ik had al gemeld dat je een oude versie had.

Je kan ook printerserver(klik)  kopen waarop je uw huidige printer kan aansluiten.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag een nieuw modem gekregen Experia Box v10A en de in plaats van de oude op de W7 computer aangesloten (alle aansluitingen zijn hier)

Op de W7 werkt het perfect, alleen krijg ik op de ander computer en mijn mobiel en tablet geen internet. ik heb de gele kabel nu aan de W10 en dat werkt ook perfect maar geen verbindingen met de andere apparaten. Bij de beschikbare verbindingen zie ik alleen KPN fon maar die geeft geeft internet verbinding. Er is denk ik toch iets mis met de W7, bij het instellen van het modem heeft de KPN alle gegevens automatisch overgenomen, destijds heb ik op ander forum van jullie al aangegeven dat ik niet kon backuppen van W7 omdat er een fout in zit nl 0x80070002 en die hebben we er nooit uit kunnen halen. Je kunt de discussie wel vinden, alleen weet ik het forum niet meer (ik denk bij virussen) .Ik kan dus prima met internet werken als ik gele kabel aansluit op de W7 op aansluit op de W10 maar op beide krijg ik geen verbindingen op mijn andere apparaten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.