Ga naar inhoud

aansluiting printer op nieuwe laptop


alfa10

Aanbevolen berichten

Ik zie geen Windows 7 pc in uw netwerk.

Het is voor mij heel duidelijk dat je heel slechte wifi verbinding hebt.

Je hebt zoals steeds slechts 2 strepen wifi verbinding.

Het beste is om de oude Thomson router te vervangen door powerline met draadloos ofwel een nieuwe access-point te kopen want Thomson is volgens mij echt te oud.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even de stand van zaken. Ik heb via hun site contact proberen op te nemen met KPN maar ze verwijzen naar herstelprogramma's en zo hebben ze geprobeerd om de kwaliteit van mijn wifi te verbeteren, maar helaas is dit niet gelukt en ze verwijzen naar wifi versterkers die je dan bij hen moet aanschaffen. Ik heb nu ook een telefoonnummer ontdekt en ga dat volgende week proberen. Als ik overigens naar alle verbindingen kijk hebben mijn buren in de omgeving bijna 90% streepjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook eens een proef genomen door mijn nieuwe laptop boven naast de router te plaatsen en dan heb ik dus 10 0% verbinding. De printer doet het dan ook niet en geeft aan de printer een fout heeft. Omdat het printen via de desktop W7 wel lukt zou het probleem dus in de nieuwe laptop moeten zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat nu niet om dat Windows 7 kan afdrukken.

Nu gaat het eerst om of Windows 10 --> Windows 7 pc kan openen

 

Nota: je mag geen verbinding maken met uw geburen want dat is buiten uw netwerk.

Op die manier zal je nooit vanuit Windows 10 --> Windows 7 bereiken.

 

Je moet zorgen dat Windows 10 alle verbindingen dat niet uw standaard verbinding is vergeet.

Ja mag dus slechts één verbinding hebben.

 

  • Klik op het wifi-icoon in de Taakbalk.
  • Klik op Netwerk- en internetinstellingen.
  • Klik op Wi-Fi.
  • Klik op Bekende netwerken beheren.
  • Klik op het wifi-netwerk dat u wilt verwijderen.
  • Klik op Niet onthouden.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.