Ga naar inhoud

Trage pc , als ik nieuwe software wil instaleren "bevriesd" mijn scherm.


Yoke

Aanbevolen berichten

En hoe doet hij het in Veilige modus?

(startknop > dosshell of powershell (als administrator) > typ in msconfig  en enter - je krijgt zo'n scherm image.png.6e255e9e0e163ec9ec9da66f7d070983.png,

vinkt er Opstarten in Veilige modus aan en drukt op OK

Je computer opent dan wel iets trager dan anders.  - vergeet nadien niet dit terug àf te vinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Nog een klein vraagje, weet jij een gratis betrouwbaar programma waarmee je schermvideo's kan maken ?....

Hier een tweetal gratis programma’s waarmee je onbeperkt schermopnames kan maken:

1. VSDC Free Screen Recorder

2. Ashampoo_Snap_2018

Van Ashampoo Snap gebruik ik een volledige (betaalde) versie en die werkt heel goed. Ik weet niet welke beperkingen er zijn in de gratis versie t.o.v. de betaalde, waarschijnlijk zijn er minder bewerkingsmogelijkheden voor de schermopname.

I.v.m. het vastlopen van je PC:

Ik heb uit een vorig topic opgemaakt dat het over een HP-computer gaat. Misschien is het zinvol om eens het toetsenbord en de muis te controleren volgens de instructies van HP :

https://support.hp.com/be-nl/product/hp-envy-700-000-desktop-pc-series/5358989/model/5391116/document/c03530940

https://support.hp.com/be-nl/product/hp-envy-700-000-desktop-pc-series/5358989/model/5391116/document/c03514853

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Yoke zei:

moet ik dit veranderen, of kan ik dit zo laten ?...

Laat het nog even zo staan want:

- op die manier kan je eerst de links van Nokiaprox eens gaan uitproberen. Het feit dat zowel Stegisoft als hij in de richting van je muis wijzen, wijst erop dat dàt mogelijk de oorzaak is. Dan is mogelijk een herinstallatie niet nodig.

- moest het toch daarmee niet van de baan zijn, dan kan je vanuit veilige modus wèl naar internet en zo je Windows gaan herstellen.

en voor beide heb je een Windows nodig waar je aan alles aan kan. Als je terug gewoon gaat opstarten, kan je beide niet uitproberen hé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/2/2020 om 19:04, nokiaprox zei:

Ik heb uit een vorig topic opgemaakt dat het over een HP-computer gaat. Misschien is het zinvol om eens het toetsenbord en de muis te controleren volgens de instructies van HP :

https://support.hp.com/be-nl/product/hp-envy-700-000-desktop-pc-series/5358989/model/5391116/document/c03530940

https://support.hp.com/be-nl/product/hp-envy-700-000-desktop-pc-series/5358989/model/5391116/document/c03514853

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.