Ga naar inhoud

Pdf bewerken


aussie

Aanbevolen berichten

hoewel de titel van passers link het wel suggereert, kun je met die programma's niet per se jouw wensen vervullen.

haal hier https://www.foxitsoftware.com/downloads/  foxit reader (even doorscrollen naar onderen), en let tijdens de installatie op dat je de gratis versie wilt, en niet de pro versie gratis 14 dagen wilt uitproberen. (die pro versie heb je niet nodig.

met foxit kun je mbv de typewriter functie notities toevoegen, velden invullen etc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fallstring: het klopt wat je zegt, onder bewerken verstaan ze vooral splitsen, samenvoegen, ...

maar dit deed me net wat verder zoeken en ik vond i.v.m. de eerste (smallpdf) op een andere site dat die het volgende zou kunnen: " his platform also offers simple e-signing, and the ability to add comments and highlights to information already stored in your PDFs. "

Al staat er niets bij van tekst en kaders bij plaatsen..

 

Ik heb zo het idee dat er weinig of geen free pdf-bewerkers zijn zoals Aussie het wil (die dus plaatjes, kaders,... kunnen plaatsen)

@ Aussie: praten we hier over 'eens een pdf bewerken' of geregeld pdf's bewerken?

Indien het maar om één of een paar pdf's gaat, wil ik je wel helpen (als het geen privé-pdf's zijn natuurlijk) - zelf heb ik Adobe Acrobat die het allemaal wel kan (maar niet free is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties

Heb enkele pdf doc (50-300 blz) die ik wil nakijken en wat kan verbeterd worden (inhoudelijke werkwijze) er een gekleurde kader over plaatsen. 

Met een trial versie van 14 dagen kan ik al verder. Mss eenmalig... Pdf samenvoegen en splitsen kan ik.. het is vooral een kader over plaatsen en/of een aantekeningen aanbrengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, falstring zei:

https://www.foxitsoftware.com/downloads/  foxit reader (even doorscrollen naar onderen), en let tijdens de installatie op dat je de gratis versie wilt, en niet de pro versie gratis 14 dagen wilt uitproberen. (die pro versie heb je niet nodig.

met foxit kun je mbv de typewriter functie notities toevoegen, velden invullen etc 

Heb dit geïnstalleerd en even uitgeprobeerd. Dit zocht ik. Mss detail, hoe kan ik de kleur nog veranderen. Nu rood, moet eigenlijk blauw zijn. Als dit niet lukt, hou ik rood wel aan.

Knipsel.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k ken dat programma enkel van naam, maar probeer dit eens: klik zo'n rechthoek/ellips eens aan, klik dan eens rechts en kijk of je aanpassingsmogelijkheden hebt?

ofwel aanklikken en kijk dan eens naar de mogelijkheden in het tabblad Tekenen bovenaan?

(plaats eventueel screenshotjes, dan kunnen we mee gluren :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, aussie zei:

Mss detail, hoe kan ik de kleur nog veranderen. Nu rood, moet eigenlijk blauw zijn. Als dit niet lukt, hou ik rood wel aan.

Even voor je getest. Rechtsklik op de rand van de cirkel, de rechthoek of op de lijn je die je hebt aangebracht. Kies dan in het venster voor "Properties", dan "Appearance" en dan "Color". Heb dit wel met de Engelse versie gedaan, dus moet je even naar de passende Nederlandse vertalingen zoeken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.