Ga naar inhoud

emailadressen uit adresboek 2016 naar iPhone6S


mercury2001

Aanbevolen berichten

Hallo, een vraag: hoe krijg ik mijn adresboek uit Outlook 2016 in mijn iPhone 6s?

Onder 'contacten' op mijn iPhone staan enkel de telefoonnummers, dus geen enkel emailadres.

In mijn Outlook 2016 staan alle emailadressen in de map Adresboek > Contactgegevens van iCloud

Deze vind ik dus niet terug op mijn iPhone, enkel telefoonnummers, mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak totaal niks uit.

Het principe is hetzelfde.

Via wifi kan je altijd met pc in contact komen.

Eventueel met usb-kabel

 

Als ik smarthorloge hebt moet ik ook contact maken met mij smartphones om bij te werken.

Is smartphone niet in de buurt is het niet erg tot ik weer dichtbij genoeg bent.

Zelf heb ik smartphones nooit op zak.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, ik heb office dus niet staan op mijn iphone, enkel op mijn pc.

De telefoonnummers en email adressen had ik graag van mijn pc, windows10, gecopieerd gezien naar mijn iphone, dat lukt me dus niet, mvg, Alain

 

ps: ik krijg die layout (van uw link) van office365 niet te zien op mijn pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/4/2020 om 23:04, stegisoft zei:

Misschien kan deze pagina (klik) jou helpen.

Zelf gebruik ik geen adressenboek want ik rijd gewoon heen met tomtom.🥰

 

 

Op 18/4/2020 om 05:13, mercury2001 zei:

hallo, voor alle duidelijkheid: outlook 2016 staat op mijn vaste pc, dus geen app op mijn iPhone! Enkel het adresboek, (emailadressen/telefoonnrs) wil ik op mijn iPhone krijgen. Toch bedankt voor je reactie hé, mvg, Alain

 

3 uren geleden, mercury2001 zei:

hallo, ik heb office dus niet staan op mijn iphone, enkel op mijn pc.

De telefoonnummers en email adressen had ik graag van mijn pc, windows10, gecopieerd gezien naar mijn iphone, dat lukt me dus niet, mvg, Alain

 

ps: ik krijg die layout (van uw link) van office365 niet te zien op mijn pc

 

De tip in de link naar de pagina - hoe synchroniseer je je Outlook contacten op je iphone - werkt enkel als de Outlook App op je Iphone gebruikt wordt. Afbeeldingen die getoond worden zijn genomen op Iphone. Je dient dus Outlook op je Iphone te installeren.

 

Persoonlijk zou ik contacten en gegevens van contacten niet in Outlook zelf bewaren.

 

Je kan ook Icloud (klik erop) gebruiken om contacten synchroon te houden tussen je verschillende toestellen.

 

Nog een mogelijkheid is gebruik te maken van Google contacten indien je over een google account beschikt. Voordeel hier is als je zou overstappen naar een Android toestel je enkel je Google account moet invoeren en al je contacten worden automatisch op je nieuwe toestel geplaatst.

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.