Ga naar inhoud

windows cannot configure one or more components


HADEVE2309

Aanbevolen berichten

Met je screenshot van dat updatevenster had ik gehoopt dat het in orde zou zijn, maar je merkt zelf: versie 183 - terwijl het 1909 had moeten zijn.

 

goed, ik ga je nog twee dingen laten proberen (ze lijken wat op mekaar), probeer die een voor een, bij een foutmelding geef je een screenshotje van die melding

en als je die twee (of één ervan) tot een goed einde kan brengen, probeer dan nog eens de 1909 binnen te halen?

 

1.     http://windows.microsoft.com/nl-be/windows-10/windows-update-troubleshooter
    of Instellingen > Bijwerken en beveiliging > probleem oplossen > windows update

 

2. https://www.techradar.com/how-to/software/operating-systems/how-to-fix-a-stuck-windows-update-1326307

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je merkt wel dat bepaalde dingen brak zijn en er niet mee opgelost kunnen worden.

Heb je het 2de al geprobeerd en vooral: dààrna de update toch maar proberen binnen te halen en naar je versie gaan kijken achteraf. (je weet maar nooit)

 

Maar meer en meer begin ik te denken dat bepaalde widowsbestanden (al een hele tijd) brak zijn en dat we beter resoluut naar een volledig nieuwe installatie gaan.

Nu, komt tijd komt raad.  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen,

Als het ook voor u geen meerwaarde heeft om de 2e optie nog te gaan proberen, vind ik opnieuw beginnen met een blank canvas een betere optie.

Zijn we gelijk van die achtergebleven software van avast ook af.

Kunt u mij helpen om dat te gaan doen of moet ik een nieuw topic starten.

Er is 1 probleem, vorig jaar heb ik office opnieuw geinstalleerd op deze laptop.

Kwam er toen achter dat ik de originele installatie cd's niet had meegekregen toen mijn werkgever zijn bedrijf verkocht.

Microsoft wilde niet helpen en toen heb ik met een keyfinder het serienummer gevonden. Ik weet helaas niet meer met welk programma ik dat destijds heb gedaan, Heeft u een tip ? :-)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.