Ga naar inhoud

windows cannot configure one or more components


HADEVE2309

Aanbevolen berichten

'k heb het zelf nog nooit gedaan /moeten doen, maar kijk hier eens bij punt 6

 

het gaat wel over windows 8, maar ik vermoed dat het niet zoveel gaat verschillen?

(en als het niet is zoals daar, geef dan een seintje, dan zoeken we verder)

 

Net gevonden:

"Wanneer hij vraagt waar hij moet installeren, kan je gewoon alle partities van de betreffende schijf/ssd af gooien en dan de lege schijf selecteren als de schijf waarheen geinstalleerd moet worden."

 

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het tot allemaal vlotjes is verlopen. 

Als je nog iets wilt checken....is ok.

Office nog niet gedaan.

Toch n iets andere installatie als verwacht.....heb een hele boel bestanden weer gewoon meegekregen,

Door  cloud of one drive ??

 

Knipsel-18.PNGafbeelding.png.3a72bd704ca24cf9f56aeab4cc4aa911.png

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Hier even de gevraagde info.

Terwijl ik echt voor de 2e optie heb gekozen......staan er gewoon nog foto's etc op mijn schijf.

Dus ik heb mogelijk toch iets niet goed gedaan of niet goed begrepen.

Morgen ga ik even verder kijken wat er nog moet gebeuren,

Ik ben hartstikke blij met het feit dat ik een schonere laptop heb met de laatste versie van Win-10

Want daar was het tenslotte toch mee begonnen.

Alvast hartelijk dank.

Als je nog instellingen o.i.d. wil checken, laat het dan even weten.

Ik meld mij sowieso morgen weer,schijf-1.PNG.9d2ab333b2585e5456e8bec105e147c3.PNG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijkt alles nu in orde te zijn.

En als je idd àl de partities vooraf verwijderd hebt, kunnen er eigenlijk geen vroegere gegevens meer op je schijf staan...

2 uren geleden, HADEVE2309 zei:

terwijl ik echt voor de 2e optie heb gekozen

Als je Office niet meer geïnstalleerd stond, heb je idd voor de clean install gekozen.

Die foto's en zo: staan die op je C ???  (maak van die fotomap in je verkenner eens een plaatje? (enfin, als er geen privédingen bij staan) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen,

Ook het laatste gedeelte van het traject is goed gegaan.

diverse updates van 1909, defender etc. ging allemaal vlekkeloos en office ook zonder probleem.

Dus ik denk dat we mogen concluderen dat dit uiteindelijk toch het beste resultaat geeft.

Achteraf ging de herinstallatie van Windows erg gemakkelijk met uw stappenplan en ook heel snel qua tijdspanne. Nu nog even een goede backup met bootable usb maken van deze blank canvas !

Dank voor uw inzet, volharding, expertise, ik ben wederom erg blij met uw forum.

Hartelijk dank....ik kan iedereen dit forum aanbevelen en ga ook een donatie doen.

Hoe werkt dat doneren eigenlijk?

groetjes,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, HADEVE2309 zei:

Nu nog even een goede backup met bootable usb maken

Héél belangrijk - zowel het eerste als het tweede - zo iets kan later veel vergemakkelijken!  :)

 

Graag met je meegedacht, HADEVE2309 - en wat je laatste vraag betreft: doneren kan, zie hiervoor de sig (onderschrift) van berichten van Kape (bv hier)

Geniet van je vernieuwde laptop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.