Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Snap nu hier niks meer van ik moet normaal een bericht krijgen dat er een bericht is van een reactie.

Wil ik reageren op het advies krijg ik alleen reageren topic maar kan alleen bestand toe voegen geen tekst.

De site gaat heel traag open in google chrome.

Had al deze verwijderd en op nieuw geinstalleerd helpt niks.

zit nu op edge daar kon ik wel typen en deze reactie neer zetten.

 

Maar als ik avast verwijder raak ik ook al me wachtwoorden kwijt en ik heb een gedownloade versie die ik via avast had gekocht, dan krijg je een mail met de aktivatie kode.
Ik zou niet weten hoe ik dit weer moet installeren.

 

Ook viel me iets op vanmorgen toen ik op starte kwam er een melding van avast dat er een kwaadwillende Mbam in me wachtwoorden wou en dat werd geweigerd.

Fixlog.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst het forumprobleem:

Henk, we zitten al een paar weken met een serieus forumprobleem dat zijn oorzaak heeft bij de werking van de host. De 'host' is een soort grote server waar wij (PCH) plaats huren om ons forum op te zetten en waarmee iedereen (jij, ik, alle leden) eerst mee contact moet opnemen om toegang te krijgen tot het forum;

En daar gaat het fout, zowel zij als wij op het forum (enfin: wij is eigenlijk Karel, de oprichter van PCH) zitten de oorzaken te zoeken en de host heeft zelfs al een nieuwe server in gebruik genomen in de hoop dat het zou helpen.

Het ligt dus niet aan je browser en als het met Edge nu wel ging, ligt het gewoon aan het toeval want het kan net andersom zijn: dat Chrome op een ander moment het goed lijkt te doen. Het heeft  niets met Edge of Crome te maken maar met het tijdstip. (zelf heb ik een aantal maal moeten refreshen - F5 indrukken - vooraleer ik deze pagina te zien kreeg.

Ook wij krijgen het er geregeld van 'op onze heupen', maar zolang het euvel niet gevonden is... - maar er wordt achter de schermen druk aan gewerkt.

 

Avast:

- over welke wachtwoorden heb je het? die van je browser, die van je progs?  want die raak je er niet door kwijt

- die aktivatiecode: heb je die niet meer?

- plus: eigenlijk heb je Avast of een andere antivirus niet direct meer nodig omdat Windows Defender (= de antivirus van je windows-zelf) ook goed geworden is. (zelf heb ik Avast een jaar of zo ook verwijderd en werk ik ook alleen maar met Defender)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je uitleg over problemen bij het forum.

Was net even aan het zoeken en kwam op een forum van avast en hun verwezen me naar de site voor je account daar kon ik zien mijn abonnementen en aktivatie codes en daar vandaan zou ik ook kunnen downloaden.

-----

Maar ik las ook iets anders dat avast van zich zelf een probleem aan geeft met de firewall dat die uitschakelt https://support.avast.com/nl-nl/article/Troubleshoot-Antivirus-components

Wat vinden jullie zal ik dit eens gaan proberen of niet doen

 

Ik gebruik avast pasword 2 jaar nog

de virusscanner 3 jaar nog

en avast cleanup 23/8 verloopt ie

ook viel op dat er een abonnement mist ik heb ook een van avast anti track premium moet dat even gaan uit zoeken, anders deze 2 ook weg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, henk253 zei:

Ik gebruik avast pasword

oeps, 'k dacht dat je met die vraag van paswoorden bij de AV van avast zat. Wat ik dus vertelde geldt NIET voor die passwordmanageer (want ik vermoed dat je die bedoelde?)

Let dus op met diè te verwijderen! !

'k weet zelfs niet of je die moet verwijderen  Aaaaabbsss...: hulp ! !  (Abs zal het wel weten vermoed ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Het is leuk dat andere zich er ook mee bemoeien en mocht er dan iets fout gaan kan ik het oplossen.

Nou dat kan ik ook niet, ook die goed bedoelde aanvullingen daar zit ik ook niet op te wachten.

Ik weet wat ik doe met een plan achter de hand die nu verpest word BEDANKT daarvoor.

 

Nu voor Henk:

 

Heb je al alles van avast verwijderd?

Zo nee doe het alleen als je de licentie heb en een backup van je pasworden.

 

Doe anders eerst avast herstellen: https://support.avast.com/nl-nl/article/Repair-Antivirus

 

Hoe draait de pc nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg geen melding maar dacht ga ff kijken op het forum.

Ik heb de betaalde versie van anti track voor 2 jaar maar hij hapert soms dus stap voor stap verwijderd en weer geïnstalleerd wou weer niet goed draaien.

Dacht ben er zat van zonder van het geld maar heb hem verwijderd via revo uninstaller en alle dingen wat nog in mappen zat.

Toen heb ik Avast cleanup ook verwijderd was nog geldig tot 23/8. en pc weer op gestart

Ga zo dat programma draaien wat je voorstelt 

Had je nog wat gevonden in die log bestanden Abbs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Kijk eens onder spam/ongewenste mails of daar de meldingen van hier sytaan.

 

Dan verder met je pc, er zit geen malware op je pc we hebben via FRST alleen opgeruimd.

 

Als avast is nagekeken geef dan maar door hoe de pc draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Abbs,

gebruik mailwasher maar staat geen mail van jullie onder tussen heb ik https://www.pc-helpforum.be/ in de witte lijst gezet.
Fijn dat er geen malware zat op pc.
Heb programma laten draaien zoals je aan gaf via snel koppeling.

Chrome gaat nu sneller open, had nu net de extensie van antitrack premium verwijderd uit chrome.

En houd het even in de gaten.

Kunnen die mapjes weg van bureaublad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.