Ga naar inhoud

Foutmelding bij openen Excel en Word bestanden


Dries1456

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, Dries1456 zei:

Norton heb ik inderdaad verwijderd met de removal tool en terug geïnstalleerd. Dat probleem is nu opgelost, de firewall van Norton staat nu aan en blijft ook aanstaan.

Ik had niks mogen zeggen... Het probleem van Norton is al terug (dat ik de slimme firewall niet kan aanzetten, staat uitgevinkt en is ook greyed out)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...
Op 11/5/2020 om 13:50, stegisoft zei:

Wat norton betreft: kan je eens op deze pagina (klik) kijken of het zo wel kan.

Wat Defender uitschakelen betreft kan je op deze pagina (klik) kijken of het zo kan.

 

 

 

Het probleem met Norton lijkt voorlopig opgelost te zijn, na herinstallatie staat de firewall nu standaard aan.

Wat betreft de windows defender zie ik bij virus- en bedreigingsbeveiliging geen instelling staan om realtime-beveiliging uit- of in te schakelen.

Screenshot_1.thumb.png.c74ebb1e2bb3ea9232eb1022fed11640.png

 

Bij opstart zie ik wel nog telkens deze 2 meldingen verschijnen. Er gebeurt niets wanneer ik op deze meldingen klik

Screenshot_2.png.362b024899a67db59c7e9c0a1117c87d.png

 

Als ik in de services lijst kijk zie ik ook dat bij "Windows defender firewall" ofwel wordt gestopt ofwel wordt gestart staat (en dus niet de status "wordt uitgevoerd")

services.thumb.png.89ce5a6f205953c6668e42f80d8dee34.png

Screenshot_3.png.979bb3c5e10c322f319977df7a603397.png

 

Het probleem met Excel en Word is overigens ook nog niet opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Dries1456 zei:

Het probleem met Excel en Word is overigens ook nog niet opgelost.

Wat ik al geopperd had en wat nog niet gebeurde:

- een controle op spy- en malware (kan gebeuren in een apart topic in het onderdeel Malwarebestrijding

- een herinstall van Exell en Word (of heel je Office) -

 

maareuh.. deze week (wellicht) komt de grote lenteupdate (de 2004) er aan - die moet je toch binnenhalen, 't zou me niet verwonderen dat het daarmee ook oplost.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

TreeSize heb ik gedownload en uitgevoerd, met dit als resultaat:

tree.thumb.png.12d97d48a392b7c93fb9fceecb2e4c0f.png

Zitten er hier misschien abnormale grote mappen tussen?

Wanneer ik in windows verkenner zelf kijk staat er overigens dat er nog 68,7 GB van de 218 GB vrij is.

C.png.3879e46e4ed897952a25a87265925dd0.png

 

4 uren geleden, Passer zei:

Wat ik al geopperd had en wat nog niet gebeurde:

- een controle op spy- en malware (kan gebeuren in een apart topic in het onderdeel Malwarebestrijding

- een herinstall van Exell en Word (of heel je Office) -

 

maareuh.. deze week (wellicht) komt de grote lenteupdate (de 2004) er aan - die moet je toch binnenhalen, 't zou me niet verwonderen dat het daarmee ook oplost.

 

Mijn Office had ik reeds volledige opnieuw geïnstalleerd, dit loste het probleem ook niet op.
Die update zal ik zeker downloaden.

Voor de controle op spy- en malware maak ik dan best een nieuw topic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Dries1456 zei:

Voor de controle op spy- en malware maak ik dan best een nieuw topic?

ja, dat kan onafhankelijk van dit topic lopen.

Je kan er beginnen met het posten van wat hier gevraagd wordt: https://www.pc-helpforum.be/topic/66846-een-logje-met-farbar-maken/

 

 

Vindt men niets, dan kan dat ook weer afgestreept worden

Enne: moest zo'n 'vervelend bestand' niet privé zijn: je zou het eens kunnen doorspelen hier, dan kunnen wij zien hoe het zich bij ons gedraagt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.