Ga naar inhoud

inkt cartridge wagen blijft steken


henk253

Aanbevolen berichten

Goeie middag,

Heb een raar probleem met me HP deskjet 1010 printer, als ik wat uit wilt printen hoor je hem schakelen en opeens vast en een melding (zie afbeelding)

en rechts onderaan van windows zelf dat uit printen niet wil.

Klik ik op OK  dan print hij wel.

Had ook al gekeken via hp maar daar duiden ze steeds op papier er tussen maar printer is schoon 

Wat kan de oorzaak zijn?

 

Mvg

Henk1205252504_ScreenHunter1233.jpg.d168b4a48c0b3cb30bce13266aa4497e.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik had dat al gedaan maar net met spiegeltje er in gekeken is niks te zien.

Had het ook even getest door klep open en linkse palletje dat is voor de klep om hoog gedaan en slede gaat netjes over zij en gaat geheel naar rechts en dan naar midden.

HP gaf iets aan als slede blijft steken moet je de slede overzij zetten.

Maar wel vreemd nu als ik hem overzij gehad heb print ie wel, dus is er iets anders aan de hand hoor wel een paar zachte piepjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep, kabeltje zeker controleren.

maar ook de printer resetten. volgens de handleiding:

zet printer uit

trek usb kabel uit en trek stroomkabel uit de deskjet

druk enkele malen enkele seconden lang op de aan/uitknop

sluit na enkele minuten de printer weer aan op de stroom

zet printer aan, sluit usbkabel aan op de pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

en oh ja,

het zou ook nog zo kunnen zijn dat (de driver in) windows op een of andere wijze de foutmelding herhaalt.

vraag niet hoe, maar ik zag wel; vaker verrassende oplossingen van een echte herstart.

dat doe je (alleen) op deze wijze: ga start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten'

aangepast door falstring
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga dat straks even proberen wat jullie zeiden maar geef eerst nog deze onderzoek en eerder andere storing.

Net HP scandoctor 5.3.1 laten draaien en gaf op alle punten een groene V, ook een testpagina laten drukken ook goed, en een geavenceerde pagina ook gedrukt.
Geeft geen storing aan.

 

ScreenHunter 1244.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok heb ik soms als er een update plaats heeft gevonden in me pc en op gestart heeft en ik moet printen dan knipperd lampje alleen maar.

Trek ik de usb kabel er even uit wacht 5 sec en doe hem er weer in en klik op printen dan doet ie het wel. raar is dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.