Ga naar inhoud

inkt cartridge wagen blijft steken


henk253

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Door een andere printerkabel te gebruiken, want een breuk zie je niet van de buitenkant.

 

Bij Allekabels.be kun je printerkabels kopen in verschillende lengtes: https://www.allekabels.be/searchresult.php?keyword=printerkabel

Erg duur zijn die kabels niet.

 

Maar ik geef je geen garantie dat daarmee je probleem definitief verholpen is.

Jouw printer was verkrijgbaar sinds 6 september 2013. Hij zal nu misschien 5 of 6 jaar oud zijn. Hij was bepaald niet duur toen je hem kocht: https://tweakers.net/pricewatch/348002/hp-deskjet-1010.html

De gemiddelde verkoopprijs van de HP DeskJet 1010 was € 45, maar hij is ook wel te koop geweest voor minder dan € 30,-.

Hoe lang gaat zo'n goedkope printer mee? Ik durf daar niets over te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had printer gereset zoals je aan gaf moet dat nog weer verder in de gaten houden.

Ook viel me weer op dat had ik ook eerder in augustus 2014 staat ook hier op helpforum dat office niet print.
Heb nu ook weer getest ik heb office 2007 een oudje maar doet nog nieuwe kost een boel geld.

als ik wil printen in office excel of words staat me printer niet gereed.29543566_ScreenHunter1249.jpg.889cc2bc96aa5786bb02d5ba73d8b9c4.jpg

 

Print ik me mail uit of via kladblok of via office manager dan staat ie wel gereed

Omdat jullie ook over een driver hadden.
Ga nu bijhouden wanneer hij vast loopt bij office of andere programma.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

net weer getest exel bestand afdruk met printer uit staan, komt een melding staat in wachtrij en daar staat off line dan, verwijder ik de V voor off line, 

geeft hij een andere melding

330005320_ScreenHunter1254.jpg.0748ab9bded9435c5122e1edb9a5512c.jpg

Klik ik deze weg en zet printer aan dan start hij en print de exel bestand uit.
----------------------
Zou het ook kunnen wezen dat zag ik er staan nu 2 printers en ik heb maar 1 geinstalleerd dat die botsen?

24963680_ScreenHunter1255.jpg.90960a8c334b5dab0f40987b6b937088.jpg

en de slede gaat niet vast zitten, ik ga morgen het nog een keer proberen als de pc hele nacht stil gestaan heeft en dan weer op starten en dan kijken als ie ook print.
Maar het blijft een rare storing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag pc aangezet en een uur later printer aan gezet even een foto uit printen en inktcardrige wagen weer vast, lampje knipperde snel op het lamp knopje gedrukt en foto print uit.

Even later weer een foto uit geprint niks aan de hand.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik toch dat het verstandig is de software te vernieuwen.

dus:

- printer afkoppelen

- printer uit het printeroverzicht verwijderen

- hp software via apps deïnstalleren

- in verkenner mappen van hp (program files, program data, c:\users\jouw gebruikersnaam\appdata local en ..roaming weggooien

- ccleaner register laten cleanen.

- opstarten via startknop/afsluitmenu/optie opnieuw opstarten

- haal bij hp de nieuwste driver voor jouw windowsversie

- laat installeren, en denk erom: sluit de printer pas aan als de software je dat vraag te doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.