Ga naar inhoud

Advies aankoop laptop


Aanbevolen berichten

Zojuist, Astrid68 zei:

Hoi Broere, 

 

Mijn donatie zal max € 200.- zijn. 

Haar budget zal dan rond de € 600,- liggen. Het komt echter niet aan op €50,-....

Haar laatste 2 laptops waren een Lenovo. Merkvast is ze echter niet. 

Ok ik doe mijn best.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn laptops binnen je budget bij deze verdeler.

1. HP  https://www.coolblue.be/nl/product/832776/hp-pavilion-15-cw1039nb-azerty.html

2. LENEVO https://www.coolblue.be/nl/product/858438/lenovo-ideapad-l340-17irh-gaming-81ll00gumb-azerty.html

 

Hopelijk ben je er iets mee.?

ivm de usb-poorten als je er veel nodig hebt is een hub raadzaam.

https://www.coolblue.be/nl/product/852110/bluebuilt-7-poorts-usb-a-c-3-0-hub.html

 

Ik gebruik ook een hub.

aangepast door Broere69
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede keuze die Broere69 jou voorstelt voor de prijs.

Lenovo is een zeer goed merk.

Eigenlijk zijn veel van computer onderdelen van andere merken van Lenovo want dat is een groot merk.

Maar de laatste 10 tal jaren is dat bedrijf ook zelf onder eigen naam aan het verkopen.

 

@Broere69

:kerstman-duimen:

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Astrid,

Is er de mogelijkheid dat je dochter deze kan aanschaffen via de school misschien.

Dan heb je weleens langere garantie en mocht er iets mis mee zijn komen ze hem ophalen, terug brengen en mocht het nodig zijn krijg je zelfs een vervangende laptop. Hier ook een Lenovo aangekocht via de school en al 4 jaar zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Dasle zei:

Hoi Astrid,

Is er de mogelijkheid dat je dochter deze kan aanschaffen via de school misschien.

Dan heb je weleens langere garantie en mocht er iets mis mee zijn komen ze hem ophalen, terug brengen en mocht het nodig zijn krijg je zelfs een vervangende laptop. Hier ook een Lenovo aangekocht via de school en al 4 jaar zonder problemen.

Dat is inderdaad ook nog een oplossing, maar niet iedere school doet dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Broere69 zei:

Dat is inderdaad ook nog een oplossing, maar niet iedere school doet dit.

Meestal kan dit enkel via een hogeschool of universiteit, maar mocht deze mogelijkheid er zijn bespaar je gauw zo 80 tot 100€.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle moeite "adviseurs"......

Ik denk dat we weer voor een Lenovo gaan. Mijn eigen laatste 2 laptops waren ook een Lenovo. 

Wij zijn enorm enthousiast over de Lenovo. 

 

De school kent helaas de mogelijkheid niet om via hen een laptop aan te schaffen. 

Maar dat is ook niet erg. 

Ik merk dat we steeds meer moeite krijgen om een keuze te maken als we een nieuwe laptop aan willen schaffen. 

Ik heb het gevoel dat ik daar jaren terug veel minder moeite mee had. 

Er is zo vreselijk veel aanbod, en iedereen belooft het allerbest...terwijl ik het idee heb dat er steeds meer rotzooi verkocht wordt. Dat er is ingeleverd op kwaliteit van de onderdelen. 

Ik vind het erg lastig om nog te bepalen of ik vooraf een goede keuze heb gemaakt.....tot het moment dat je het in gebruik neemt. En het is elke keer weer best een hele hap geld. Je wilt dan toch het gevoel hebben dat je een deugdelijk product heb gekocht. 

Nogmaals bedankt!!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.