Ga naar inhoud

HELLUP!!!! FOTOMAPPEN WEG


Cil

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik kan alleen op afbeeldingen, video/ documenten aankiezen, en bij Inhouden scannen heb ik nu 2002 gezet.

echter haald die dan nog andere dingen boven water. 
Dit is van de Oude harde schijf gedaan. Op mijn eigen schijf ook gedaan, maar alle foto's (behalve die al in een mapje stonden bij 2002, zijn nog steeds niet te zien

2002.JPG

2002-1.JPG

2002-2.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet echt moeilijk :

 

- Start Recuva op;

- What sort of files are you trying to recover? kies tussen alles, pictures, video etc.)

- Where were the files? check : in a specific location, bv. C:\ (als ze daar gedeleted werden, of, in jouw geval : K:\ 

- Browse : bv. K:\Beate

- Klik op de gewenste map (of hoofdmap om zeker te zijn)

- Enable "deep scan" en start.

- Eens gescanned, switch to advanced mode, en rechtsboven (vergrootglas) vouw uit naar de gescande map (bv. K:\Beate,) 

- Open de gewenste map(pen)

 

Good luck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten er bij die Opties nog vinkjes worden aangezet? want (ik heb een Nederlandse Versie) en kom wel bij K en K 2002 maar dan vind die alleen de map die al in de map zit en niet de losse afbeeldingen

aangepast door Cil
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot 2x toe geprobeerd, maar helaas komen de 12 mapjes (binnen de map 2002 ) niet boven water. Behalve die ene map die al een map was. Maar ik ga mijn eigen afbeeldingen uit mijn map wel aan die van mn dochter toevoegen, dan maar ietjes minder foto's van haar dochter haar 1e levensjaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.