Ga naar inhoud

HELLUP!!!! FOTOMAPPEN WEG


Cil

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 uur terug, Cil zei:

Tot 2x toe geprobeerd, maar helaas komen de 12 mapjes (binnen de map 2002 ) niet boven water. Behalve die ene map die al een map was.

Tja, mappen die er niet waren kunnen niet gevonden worden maar laat p38cyq nog maar eerst aanbod om die mappen te vinden. Volgens hem kan het immers met Recuva en hoef je alsnog geen andere tool in te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Passer zei:

Probeer het eens met Getdataback - de knop rechts bovenaan staat een knop voor de Freewareversie.

Dat zal wel een free download zijn maar geen free versie. Voor zover ik weet is die pro versie betalend.

Gratis alternatieven voor Recuva zijn er wel maar ik zou graag eerst met Recuva alles uit de kast zien gehaald worden. Zo kijk ik graag uit naar de mogelijkheid om mappen boven water te halen met Recuva zoals p38cyq denkt dat dat mogelijk is. We kunnen en met zen allen alleen maar beter van worden (uit leren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, droske zei:
14 uren geleden, Passer zei:

Probeer het eens met Getdataback - de knop rechts bovenaan staat een knop voor de Freewareversie.

Dat zal wel een free download zijn maar geen free versie. Voor zover ik weet is die pro versie betalend.

Gewoon lezen wat er staat en dan zelf beslissen of je wil betalen of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recuva kan ook maar de mappen bovenhalen die er oorspronkelijk waren, niet overschreven werden enz.

 

We kunnen misschien een versnelling hoger schakelen en R-Photo proberen, de gratis versie vind je hier https://www.r-undelete.com/free_photo_recovery/

Dit is de afgeslankte versie van de betalende software die ik zelf gebruik.

 

Als dit programma niet het gewenste resultaat oplevert vrees ik dat geen enkel ander programma beter kan doen, en dat de gewenste data er eenvoudig weg niet is.....

 

Voordeel van R-Undelete is dat je zowel de folders (structuur) kan terugvinden (mits deze bestond) evenals de aparte foto's, al dan niet via RAW identificatie (vindt automatisch uit of een verwijderd bestand bv. een .jpg file is en recupereert het).

Je kan ook sorteren op type (.jpg, .bmp, .CR2 enz, naargelang welk formaat er opgeslagen was).

Ook hier de "deep scan" modus; zeker te gebruiken. 

 

Hierbij het verschil tussen beide versies :

 

KnipselRStudio.PNG.d7c3f66cbdd23316acbe66ddeb7647d9.PNG
 

 

RUndleteHome.PNG.d5a45ebbb435cfbbb46ae9174df8c62c.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.