Ga naar inhoud

TOTALAV COMPLEET VERWIJDEREN


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

die iobit zou ik maar eerst eens verwijderen, daar komt niks dan ellende van....

en dan: kan je een herstelpunt terugzetten van voor de installatie van totalav?

typ 'herstelpunt' in het zoekvak en open de toepassing en volg de wizzard.

(vaak moet je klikken op 'eerdere herstelpunten' om het gewenste punt te zien)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

JeanSpanje,

voor je volgende keer een nieuw prog op je systeem zet, raad ik je aan vooraf eens wat op het net te gaan rondsnuffelen.

Ik zetten net Totalav even in mijn browser en de tweede hit vertelde al dadelijk dit: "

Pas op voor foute virusscanners en vergelijkers

Via zoekresultaten en advertenties in Google vind je meerdere virusscanner-vergelijkers die je op het verkeerde been zetten. Ze bevelen virusscanners aan als TotalAV, die twijfelachtig presteren en je soms ongewenst op kosten jagen."

Tja, als ik dàt lees komt die bij mij al niet op mijn systeem... Of: bezin eer ge begint (dan had je dit topic kunnen vermijden :) )

Enne, waaruit besluit je dit:

6 uren geleden, JEANSPANJE zei:

Ik kan echter dit prgramma niet VOLLEDIG verwijderen,

Ik bedoel: echt volledig kan je dat nooit (of met véél moeite) - maar wat maakt het uit dat bv in het register nog onnodige vermeldingen over blijven?

(en zoals Fallstring zegt: een herstelpunt terugplaatsen, zorgt wel dat àlle dingen van die TotalAV weg zijn - dus dàt lost je vraag wèl helemaal op)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.