Ga naar inhoud

Afdruk net volledig weergegeven


bernard

Aanbevolen berichten

Ik weett niet of ik dit op de juiste pagina plaats ,

 

Maar het gaat om een printer  : DCP-7055W

Als ik een origineel op de glasplaat leg , wordt dit keurig afgedrukt .

Maar wil ik iets afdrukken vanaf de computer ( bv. een rekening van ziggo ) dan mismik aan de rechterkant de kolommen met bedragen 

Hoe kan ik dit wijzigen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben ik toch blij met jullie .

 

Als ik ging afdrukken , en naar instellingen  en vervolgens naar schaal 

Dan stond het bij mij op aangepast .

Dat heb ik gewijzigd  in : aangepast aan papierformaat

En nu is het goed 

Ook ander mogelijkheden waren goed , dus weet ik nu niet of ik de goeie optie heb gekozen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passer Ik denk dat dit topic niet thuishoort in het onderdeel Excel.

 

Bernard had het over een rekening van Ziggo. Facturen van Ziggo kun je alleen downloaden als pdf bestand. Dus niet als .xls of .xlsx bestand.

De vraag gaat over een instelling van de printer. Printers vallen onder hardware. Daarom hoort dit topic naar mijn onbescheiden mening thuis in het onderdeel Hardware. 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, porrelaar zei:

@Passer Ik denk dat dit topic niet thuishoort in het onderdeel Excel.

 

Bernard had het over een rekening van Ziggo. Facturen van Ziggo kun je alleen downloaden als pdf bestand. Dus niet als .xls of .xlsx bestand.

De vraag gaat over een instelling van de printer. Printers vallen onder hardware. Daarom hoort dit topic naar mijn onbescheiden mening thuis in het onderdeel Hardware. 🤔

ok, gezien het een onbescheiden mening is :xd: verplaats ik het naar hardware - maareuh.. is software in dit geval niet beter? denk je dat het aan de printer-zelf gaat liggen?  (en dus wacht ik toch nog maar even op je antwoord)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hardware of software? Daar valt over te twisten. Maar met de drivers (= software) voor de printer is niets mis. Het ging enkel om een instelling in de eigenschappen van de printer.

Verder niet moeilijk over doen... Gewoon verhuizen naar hardware. Daar hoort deze vraag het beste thuis. Ach, je kunt er ook een poll (hardware of software?) van maken, waaraan minstens 20 leden moeten meedoen. De meerderheid van stemmen beslist dan waar dit topic thuishoort. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mag, maar het hoeft niet per se. Als ik Bernard een beetje ken, dan zit hij er niet mee dat wij even overlegd hebben waar zijn topic het beste thuishoort.

Dat een vraag over (het functioneren van) een printer thuishoort in het forumonderdeel Hardware algemeen wordt snel duidelijk wanneer je de startpagina van het forum bekijkt:

5f9db9ecb65da-Ashampoo_Snap_2020.10.31_2

 

En nu mag bernard zeggen of er een slotje op zijn topic gezet mag worden...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.