Ga naar inhoud

zoekvak opent spontaan


dfle

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een raar probleem. Ik weet niet of de versie 2004 hiermee te maken heeft, maar sinds enkele dagen opent het zoekvak spontaan zonder dat ik iets bijzonders doe. Het hele scherm wordt dan afgesloten door een zwart venster met aan de linkerkant over de hele hoogte het zoekvak geprojecteerd. Zie bijgaande afbeelding. Wat is er aan de hand en hoe kan ik dit ongemak ongedaan maken ?

 

Merci alvast voor uw adviezen.

 

Théo

écran-surprise.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Wat je ook nog kan doen is de ingebouwde probleemoplosser.

Om deze in te schakelen, open je het Instellingen-menu (klik op het Start-menu en dan op het tandwieltje)  en klik je op 'Bijwerken en Beveiliging'.

Aan de linkerkant van het venster dat verschijnt, zie je een optie genaamd 'Problemen oplossen' klik hierop en vervolgens scrol je naar beneden tot je de optie 'Zoeken en indexeren' ziet staan. Klik daar op en klik dan op de knop die verschijnt 'Probleemoplosser uitvoeren'

 

Kijk of het probleem dan kan worden opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Passer en Abbs,

 

Merci voor uw adviezen. De versie 20H2 staat bij mij nog niet klaar, dus wacht nog even met deze tip van Passer. Het voorstel van Abbs heb ik wel uitgevoerd en de melding die ik zie staat in de bijgesloten afbeelding.

 

De details van deze melding heb ik in een Word-document geplaatst.

 

Of dit nu ook afdoende is, zal ik nog moeten afwachten.

 

Théo

probleemoplosser.jpg

Recherche et indexation.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, dfle zei:

De versie 20H2 staat bij mij nog niet klaar, dus wacht nog even met deze tip van Passer

 

voor mij niet gelaten hoor dfle,

maar toen die 20H2 een veertien dagen geleden tevoorschijn kwam (in de berichten bedoel ik)

kreeg ik hem ook niet aangeboden - zodanig zelfs dat ik me vragen begon te stellen ivm mijn updatesysteem.

Tot iemand me vertelde: ah, maar dat kan maanden, tot zelfs langer dan een half jaar duren, tot die zich vanzelf aan biedt.

En dus haalde ik hem op die manier ook maar binnen.

 

Ter vergelijking (en alle vergelijkingen lopen natuurlijk mank):

stel dat je problemen hebt met je wagen, dat je in de krant leest dat er een nieuwe uitgekomen is

en dat je toch maar wacht tot je garagist je een mailtje stuurt dat ze er zijn...

 

Dit soort upgrades worden 'gefaseerd' uitgerold: sommigen krijgen direct een melding, anderen euh.. 'later'.

 

Het is voor jou dus het afwegen van het baten/kosten-saldo:  blijven werken met het euvel of toch maar manueel gaan updaten (en er van af gaan zijn)

Ieder zijn meug, zoals de Nederlanders het zeggen...  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Goedemorgen,

 

Tot nu toe heb ik lijkt dat zoekvak in z'n hok te zijn teruggeduwd. het toont zich in ieder geval niet meer ongevraagd. Dank u voor de hulp.

 

Ik krijg overigens geen melding via mijn e-mail inbox dat er op mijn vraag is gereageerd. Hoe kan ik dat correct instellen ?

 

Met hartelijke groet,

 

Théo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.