Ga naar inhoud

zoekvak opent spontaan


dfle

Aanbevolen berichten

Theo,

klik rechts boven op deze pagina op je accountknop en ga naar je accountinstellingen:  afbeelding.png.4d37291aed4eb06342edf412730e2ae5.png

 

Daar vind je rechtsboven dit:   afbeelding.png.e4a5c216e4e7d7b0946c400e06f03dfe.png

Klik die Meldingsinstellingen eens open?

staat daar alles op deze manier aangegeven?  >> afbeelding.png.0e945130e22e4288d6f55a31dc3a89cd.png

 

Zo ja: controleer ook onderaan even bij afbeelding.png.065026bf30149510e1d4d3a04d66a938.png

of daar wel het correcte mailadres staat aangegeven?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci Passer voor deze aanwijzing. Mijn e-mailadres is correct aangegeven en bij Gevolgde inhoud staat ook alles conform de in uw bericht getoonde keuzes. Maar bij andere rubrieken stond het hokje voor e-mail niet aangevinkt. Dat heb ik nu ook maar gedaan.

 

Met hartelijke groet,

 

Théo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me allemaal goed te staan. Je instellingen zijn gecontroleerd en lijken in orde.

Wat je nu best kan doen: in het onderdeel Feedback een topic maken waarin je vermeldt dat je geen mailmeldingen krijgt.

Het is dan aan Karel (beheerder) om uit te zoeken wàt er waar fout gaat.

Spijtig dat ik je er niet bij kon helpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de meldingsinstellingen en vink daar alle email-vakjes uit.

Sla op en log uit.

Herstart de browser en log in op het forum.

Zet de vinkjes bij de email-vakjes terug.

Sla op en log uit.

Herstart de browser en log in op het forum.

Geef een seintje als dit gedaan is.

Dan plaatsen wij een bericht om na te gaan of het opgelost is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.