Ga naar inhoud

Foto,s zien er na verplaatsen anders uit


bernard

Aanbevolen berichten

'k ben ook niet goed mee...

'Als je er met de muis op gaat staan' :

   waar ben je op dat ogenblik: in een bezig: zit je in verkenner of heb je een viewer geopend of wat?  (en bij een viewer: welke viewer dan wel?)

   En als je dat in je vorige map deed: kreeg je ze dan wel 'gewoon' te zien?

 

en: als je de foto's terug naar de beginmap verplaatst, zie je ze dan wel 'gewoon'?

Als je ze importeert in vb een word-document: zijn ze dan wel goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al mijn foto,s in :  Mijn Afbeeldingen staan 

Nu staan daar in verschillende mappen veel te veel foto,s , waarvan ik vind dat die in de prullenbak kunnen 

En vervolgens maak ik van 2 of 3 mapppen eentje 

En dan zien foto,s er soms veel kleiner uit als voor de verplaatsing .

Ik heb een foto gemaakt , en daar kun je zien dat als je er met de muis op staat dat het om de foto heen blauw is , zo groot als ze dus waren 

20201114_184355.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k ben nog niet helemaal mee (en 'k werk ook nooit met Mijn Afbeeldingen),

maar 'k zette er net een foto in - als ik er met mijn muis over ga krijg ik de gegevens te zien: afbeelding.png.fb313c67a1999d51952a9c4d1c3458aa.png

maar bij jou zouden ze dus groter moeten worden (zou je willen) ?

Ik begin stilaan te denken dat je foto's gewoon hetzelfde zijn, maar dat ze gewoon anders in de viewer gezien worden (kleiner beeld of zo)

 

euh.. het is toch dit niet: In mijn Afbeeldingen: ga naar het tabblad Beeld en werk daar eens met de verschillende opties hier :kies bv ook eens voor grote of extra grote pictogrammen.

afbeelding.png.cce49f0eed67ea2bcc2a7b92ba5ed009.png

Bedoelde je dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt inderdaad Ik zie ze wel anders in de nieuwe map staan , maar als ik er op klik om ze groter te zien dan is het wel weer normaal formaat Dus het zal wel zo horen .

Ik begon te twijfelen , of het misschien aan het verschil van een telefoon camera of een echte camera lag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er nog wel mee bezig , omdat ik het toch vreemd vind .

Nl. de foto,s die ik eerder heb gemaakt staan allemaal keurig op het scherm in Mijn Afbeeldingen

Daar is er niet een bij van ongelijke grootte , ik bedoel je kunt er een lineaal bij langs leggen  zowel in de breedte als de hoogte .Allemaal de grootte van ongeveer 6 x 4,5 cm  , een scherm vol en dat zijn dan weergave van extra grote pictogrammen 

En nu maak ik foto,s met mijn telefoon , nadat iemand anders even een paar foto,s van ons heeft gemaakt en wat bijgeregeld had (?)

En als ik nu dus foto,s van mijn telefoon naar mijn afbeeldingen stuur , krijg ik een scherm met pictgrammen  , van plat  en in de lengte smal 

en in ieder geval niet het mooie beeld van wat ik gewend was .

Nu heb ik ontdekt , dat als ik nu een fot maak  ,dan was dat altijd een klik , en nu een vreemd piep geluidjje , en als ik de foto bekijk dan is het de eerste 2 seconden een bewegend beeldje 

M.a.w. ik heb het vermoeden dat mijn instelling van de telefoon helemaal ontregeld is .

Zou dit kunnen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.