Ga naar inhoud

Foto,s zien er na verplaatsen anders uit

Aanbevolen berichten

'k ben ook niet goed mee...

'Als je er met de muis op gaat staan' :

waar ben je op dat ogenblik: in een bezig: zit je in verkenner of heb je een viewer geopend of wat?  (en bij een viewer: welke viewer dan wel?)

En als je dat in je vorige map deed: kreeg je ze dan wel 'gewoon' te zien?

en: als je de foto's terug naar de beginmap verplaatst, zie je ze dan wel 'gewoon'?

Als je ze importeert in vb een word-document: zijn ze dan wel goed?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb al mijn foto,s in :  Mijn Afbeeldingen staan 

Nu staan daar in verschillende mappen veel te veel foto,s , waarvan ik vind dat die in de prullenbak kunnen 

En vervolgens maak ik van 2 of 3 mapppen eentje 

En dan zien foto,s er soms veel kleiner uit als voor de verplaatsing .

Ik heb een foto gemaakt , en daar kun je zien dat als je er met de muis op staat dat het om de foto heen blauw is , zo groot als ze dus waren 

20201114_184355.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

'k ben nog niet helemaal mee (en 'k werk ook nooit met Mijn Afbeeldingen),

maar 'k zette er net een foto in - als ik er met mijn muis over ga krijg ik de gegevens te zien: afbeelding.png.fb313c67a1999d51952a9c4d1c3458aa.png

maar bij jou zouden ze dus groter moeten worden (zou je willen) ?

Ik begin stilaan te denken dat je foto's gewoon hetzelfde zijn, maar dat ze gewoon anders in de viewer gezien worden (kleiner beeld of zo)

euh.. het is toch dit niet: In mijn Afbeeldingen: ga naar het tabblad Beeld en werk daar eens met de verschillende opties hier :kies bv ook eens voor grote of extra grote pictogrammen.

afbeelding.png.cce49f0eed67ea2bcc2a7b92ba5ed009.png

Bedoelde je dit?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja dat klopt inderdaad Ik zie ze wel anders in de nieuwe map staan , maar als ik er op klik om ze groter te zien dan is het wel weer normaal formaat Dus het zal wel zo horen .

Ik begon te twijfelen , of het misschien aan het verschil van een telefoon camera of een echte camera lag 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben er nog wel mee bezig , omdat ik het toch vreemd vind .

Nl. de foto,s die ik eerder heb gemaakt staan allemaal keurig op het scherm in Mijn Afbeeldingen

Daar is er niet een bij van ongelijke grootte , ik bedoel je kunt er een lineaal bij langs leggen  zowel in de breedte als de hoogte .Allemaal de grootte van ongeveer 6 x 4,5 cm  , een scherm vol en dat zijn dan weergave van extra grote pictogrammen 

En nu maak ik foto,s met mijn telefoon , nadat iemand anders even een paar foto,s van ons heeft gemaakt en wat bijgeregeld had (?)

En als ik nu dus foto,s van mijn telefoon naar mijn afbeeldingen stuur , krijg ik een scherm met pictgrammen  , van plat  en in de lengte smal 

en in ieder geval niet het mooie beeld van wat ik gewend was .

Nu heb ik ontdekt , dat als ik nu een fot maak  ,dan was dat altijd een klik , en nu een vreemd piep geluidjje , en als ik de foto bekijk dan is het de eerste 2 seconden een bewegend beeldje 

M.a.w. ik heb het vermoeden dat mijn instelling van de telefoon helemaal ontregeld is .

Zou dit kunnen ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Nieuwe aanmaken...