Ga naar inhoud

Alternatief voor Stack?


AsjePc

Aanbevolen berichten

Hey!

 

Ik werk momenteel met Google Drive om m'n data tussen m'n twee laptops in sync te houden. Voor kleine enkele bestanden lukt dit goed maar wanneer ik veel mappen lig te verplaatsen of aan te passen loopt de sync niet helemaal correct. Op school zag ik m'n leerkracht stack gebruiken als extra drive op z'n computer. Nu kun je blijkbaar ook gen betaalde stack meer bestellen.

 

Ik vroeg me af of jullie een goed alternatief hebben? Een goed voordeel van Google Drive vind ik ook dat ik er rechtstreeks aan kan op m'n OPPO A91 telefoon. "Kun je dat bestandje nog even doorsturen dat je gisteravond thuis gemaakt hebt?" > "Geen probleem, mailtje opstellen op gsm, eventjes bijlagen toevoegen vanuit google drive,.. voila!"

 

Het zou geweldig zijn als dat ook nog kan.

 

Kort samengevat:

- Heeft iemand enig idee van een goed alternatief? Budget is max 10 usd per maand, liefst 1TB+ opslag

- Of heeft iemand een idee om de google drive sync rond te krijgen?

 

(Nog een nadeel van Google Drive: De bestanden staan wel op je computer. Ik ben praktisch altijd met internet verbonden dus dat maakt niet zoveel uit voor me. Liever zelfs nog alles op de cloud aangezien m'n nieuw laptopje maar 256GB opslag heeft. :D )

 

Alvast bedankt!

 

Mvg

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een NAS en je kan perfect met QuickConnect verbinding maken zoals abbs voorstelt

Je hoeft zelfs geen poort te openen in de router.

 

Maar als je een NAS koopt moet je ook kijken hoeveel het verbruikt want 24 uur laten draaien kost ook geld.

Maar je kan altijd bijvoorbeeld automatisch om bijvoorbeeld 23 uur tot 1:00 laten draaien en daarna kan het ook vanzelf weer uit. Ook kan je bepaald dag laten draaien en uur.

 

Mijn computer heeft slechts 256 GB en ik heb nog altijd 200 GB over.

Géén enkel data zet ik erop want ik gebruik enkel usb-stick en maak regelmatig back-up van.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.