Ga naar inhoud

Offic 2019


Francois1957

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb Office 2019 aangekocht ( legale versie ). Bij het installeren van dit programma zijn er een paar probleempjes verschenen. (zie bijlage )

Voor het installeren van office 2019 werkte ik met office 2016. Eerst heb ik de 2016 verwijderd van mijn pc en dan pas 2019 geïnstalleerd.

Office 2019 staat ook in programma's als geïnstalleerd. Toch krijg ik een paar schermen te zien wanneer ik bv Word openen.

Kan iemand me hier mee helpen?

Alvast bedankt

FrancoisWord.docx

acces.docx melding.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Francois,

 

welkom op PCH hoor, maar bedenk dat ieder die hier komt om te helpen een vrijwilliger is en dat het vandaag toevallig zondag is :)

Meestal wordt er wel tamelijk snel op vragen geantwoord op PCH, maar zondag is ook een vrije dag voor de mensen hé?

 

Dus ik zou zeggen: toch maar even geduld hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Sorry voor het late antwoord. Ik heb toch geprobeerd om een systeemherstel naar eerdere datum te zetten.

Ik heb dan terug Office 2016 verwijder en Office 2019 geïnstalleerd. De installatie is goed verlopen.

De problemen zoals vernoemt in vorig bericht waren opgelost.

Heb er wel een ander probleempje bij.  Bij het opslaan van een document kan ik  niet zien over welk document het gaat. ( zie bijlage). Ik hoop je hiermee niet teveel mee lastig te vallen. Het is wel gemakkelijk wanneer je kan zien over welk document het gaat.

image.jpeg.f7f71ef46e20d76ef0b25c4f7c45d56f.jpegimage.png.ac74e303e107123fa8c3b42fb0c25704.pngimage.jpeg.2fee0d6b071a96420984b82d1d15b11b.jpeg

Alvast bedankt

Hopelijk weet jij de oplossing

Francois

Bureaublad.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ...

 

Wat mij opvalt in de openingsposting van TS is: dat er duidelijk in de drie bijlagen Teamviewer actief is!

En aan de gebruikersnaam is het duidelijk te zien L...... François verbonden is met de computer/desktop van ene Joke L......

 

Ik mag toch veronderstellen/aannemen dat François en Joke géén koppel vormen.

Dat zou te zot zijn om met Teamviewer aan de slag te gaan, gezien de beide toestellen toch wel eens ooit in elkaars buurt zullen zijn? Of niet?

 

Kan het zijn dat "Joke" een office probleempje  heeft en "Francois" haar tracht te helpen via TeamViewer?

 

Ik heb in mijn desktop een HDD vervangen door een SSD  en een volledige cleane Windows 10 Pro installatie gedaan.

En gisteren op diezelfde desktop een Office 365 abonnement geïnstalleerd en ook ik had na de installatie een office probleempje.

De meeste toepassingen werkten behalve dat er geen enkel .pps bestand kon geopend worden met PowerPoint!

In de" Standaard-apps per bestandstype" kon ik bij .pps - .ppsm - .ppsx - .ppt - .ppthtml - .pptm - .pptx - en .pptxml géén Powerpoint instellen??? Ik kreeg totaal géén keuzemenu enkel een schermpje om in de Store een app te gaan zoeken! Larie natuurlijk.

 

Vreemd was wel dat bij de andere PowerPoints bestandstypes zoals .ppam - .ppa er al wel PowerPoint stond ingevuld???

 

Ik heb dan Office verwijdert met de "Microsoft Ondersteunings- en herstelassistent " zodat alle sporen van de eerdere office installatie werden opgeruimd.

 

De computer herstart en terug Office geïnstalleerd en .... raar maar waar .... nu stond er bij de alle bovengenoemde bestandstypes al wél Powerpoint ingevuld!!!

 

Zo zie je maar, Office eens terug verwijderen en opnieuw installeren kan al eens helpen. Zoveel tijd neemt dat ook niet in beslag.

Dit heeft toch mijn voorkeur dan een register tweak, ik laat buiten beschouwing of die dan al of niet het beoogde resultaat oplevert.

Nog maar te zwijgen of de meeste huis-tuin-en-keuken computeraars, de nodige durf/ervaring heeft om in het register te gaan klooien!!!

 

 

aangepast door Calvus
Zinsbouw aangepast.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.