Ga naar inhoud

plots merk ik dat er wifi wordt gebruikt op mijn pc


clovis

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Je kan de wifi op je BBox3 uitshakelen door 3 seconden te drukken op het knopje onder het lampje voor wifi.

Dat is het uiterst rechtse lampje. (Zie ook de afbeelding op de link van Droske)

Dat doe ik zelf ook als de pc uitstaat. Dan kan er zeker niemand ongewenst op je netwerk.

weet nu niet meer war ik dat gevonden heb op mcafee..grrrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best mogelijk dat Scarlet ook gebruik maakt van bbox3. De provider geschiedenis doet ook niet ter zaken hé.

Doe gewoon eens wat kweezie wabbit je gezegd heeft.

 

En... 't ja, als met met Internet Security packs werkt (ongeacht het merk) dan nemen die packs ook de firewall van Windows beveiliging over. Dat betekent dan ook dat je enig inzicht in de werking van die firewall moet hebben voor het gavl deze in actie schiet wanneer een mogelijk ongewenst proces wordt gedetecteerd.

 

@kweezie wabbit

 

Gaat een Farbar scan hier misstaan?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, droske zei:

Best mogelijk dat Scarlet ook gebruik maakt van bbox3

Scarlet gebruikt inderdaad de BBox van proximus.

Scarlet is enkele jaren geleden overgenomen door proximus en gebruikt dus ook het materiaal van proximus.

Het uitschakelen van de wifi op de BBox heeft echter geen invloed op de gegevens in de afbeelding uit de startpost.

Wat daar te zien is, wordt uitgelegd door clarkie in bericht nr 3.

 

11 uren geleden, droske zei:

Gaat een Farbar scan hier misstaan?

We kunnen altijd een scan doen, al is het maar voor de gemoedsrust van clovis.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link  en plaats het bestand op je bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam FRST.txt & Addition.txt op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

 

Als je problemen hebt bij het downloaden of uitvoeren van FRST, schakel dan je virussanner tijdelijk uit.

Lukt het dan nog niet, start dan de pc op in veilige modus en probeer het dan nogmaals.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

is ok hoor..ben eerlijk gezegd al wat meer op mijn gemak...maar op die linkse netwerkverbindind op die foto van mijn internetsecurity zag ik iets van UNIX staan..en ik panikeerde en dacht dat een linux verbinding binnengebroken was..nu kga het laten..maarja 1maal een hacker gehad en echt ..ik wil dat niet meer hoor !!!!!

bedankt voor mij op mijn gemak te stellen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.