Ga naar inhoud

afbeeldingen zien


fritzthefox

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ter informatie voor de helpers:

fritzthefox denkt dat hij Firefox gebruikt, maar hij weet het niet zeker.

Hij leest zijn mail in de browser. Hij gebruikt outlook.live.com. De webmail van Microsoft dus.

 

Hoe weet ik dat? Ik heb geen glazen bol, maar ik las dat in zijn topic op Helpmij.nl: https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/957642-zie-geen-afbeeldingen?

 

Beste Fritz,

Als jij een e-mail krijgt waarin de afbeeldingen niet getoond worden, dan moet je eerst voor jezelf beslissen of dit een gewenste mail is en of jij de afzender voor de volle 100% vertrouwt. Afbeeldingen in e-mails van onbekende afzenders worden namelijk om veiligheidsredenen vaak niet getoond.

Vertrouw jij de afzender volledig? Klik dan op de knop met de 3 puntjes die in de rechter bovenhoek van het bericht staat. In het menu dat dan getoond wordt, klik je op Toevoegen aan Veilige afzenders. De afbeeldingen in e-mails van die afzender zullen voortaan getoond worden.

Met een afbeelding ter verduidelijking erbij:

image.thumb.png.c679e3e7ed3d949db526763e8ff7fa8d.png

Daarnaast heb jij het ook nog over sommige websites waar jij geen afbeeldingen ziet.

Op Helpmij.nl noemde jij als voorbeeld de website https://schifters.be/

Tja, daar zie ik ook niet alles. Veel van de inhoud op die website is verborgen voor niet-leden. Je moet daar geregistreerd en ingelogd zijn om alles te kunnen zien.

Noem dus een andere website waar jij dezelfde problemen hebt. Maar dat moet dan wel een website zijn, waarvoor je niet hoeft in te loggen. Hij moet voor iedereen te bekijken zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

mijn browser is google of firefox?

Google is niet de naam van een browser. Google heeft wel een browser gemaakt. Die browser van Google heet Google Chrome. Meestal kortweg Chrome genoemd.

Welke browser jij gebruikt kun je makkelijk zien aan het pictogram in de taakbalk (onderaan).

Als je browser geopend is, dan zie je in de taakbalk een streepje onder die browser staan.

Het pictogram van Firefox is een afbeelding van een vos die zich om de aardbol krult.

Het pictogram van Chrome (de browser die ontwikkeld is door Google) wijs ik aan in onderstaande afbeelding:

image.png.2afae8d20a89a69469124aaf9a8d16b5.png

Zo moet je toch kunnen bepalen welke browser jij gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet de taalbalk, maar de taakbalk. Met een k dus.

Dat is de balk die helemaal onderaan op je monitor (beeldscherm) staat.

In mijn vorige bericht heb ik een afbeelding geplaatst van de taakbalk, zoals die er op mijn computer uitziet.

 

In die taakbalk zie je altijd de pictogrammen van de geopende programma's.

En van programma's die jij veel gebruikt, kun je het pictogram vastmaken aan de taakbalk, zodat je die programma's snel kunt openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, fritzthefox zei:

kun je me een programma aanraden als vervanging van adobe flashplayer,want die heb ik verwijderd

Nee, want flashplayer heb je niet meer nodig. Alle websites die vroeger Adobe Flash Player gebruikten, gaan over (of zijn allang overgegaan) naar HTML5. En daarvoor hoef jij geen enkel programma te installeren, want alle browsers kunnen dat al vanzelf weergeven.

Als je hier meer over wil weten, dan lees je het volgende artikel: https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/de-adobe-flash-player-verdwijnt-dit-moet-je-weten

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.