Ga naar inhoud

afbeeldingen zien


fritzthefox

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ga eens naar Help en daar naar Herstarten met uitgeschakelde add-ons en klik dit eens aan.

FF gaat herstarten in (wat men noemt) veilige modus. (je bent bv je skin en zo kwijt, maar FF werkt nog gewoon)

Ga in die veilige modus nog eens naar die site(s) : zie je nu de afbeeldingen of ook nog niet?

 

Achteraf gewoon FF afsluiten en als je volgende keer opstart, start je weer in de gewone modus (zoals altijd)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik daar maar gewoon op Firefox als mijn standaardbrowser gebruiken - je gebruikt die toch altijd hé?

 

Enne: je zegt dat je bepaalde plaatjes niet kan zien -

 

1 het gaat toch om gewone plaatjes (en niet bewegende plaatjes of om video's ?)

 

2 je vroeg:

Op 9/1/2021 om 18:17, fritzthefox zei:

is er soms een manier waardoor jullie kunnen  zien of er iets tekort is op mijn computer ?

 

ja, die is er - ik weet niet of dat de oplossing gaat geven, maar je verliest er niets mee met het te proberen.

 

maar vooraleer we 2 uitwerken, even deze vraag:

  a ga naar je Windowsknop (links onderaan in de taakbalk

  b klik rèchts op dat Windowsicoontje en je krijgt een hele lijst waar ergens bovenaan Systeem bij staat. Klik op Systeem

  c in het nieuwe venster dat nu opent staat links onderaan Info. Klik er op.

  d Staat daar bij Versie bij jou ook 20H2 ?   afbeelding.png.63ce11cca5ad7174699e4e471e3d39b5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet taalbalk maar taakbalk:

ScreenShot008.jpg.a03fe17e401024c1e152b7c5c8a77ad1.jpg

 

Zou toch niet àl te moeilijk mogen zijn - je weet toch wel waar het "Windowsicoontje aka Windowsknop" staat?

Dus ...

🙂

 

(sorry Calvus, dat ik even inbreek in je topic, maar 'k vrees dat het anders helemààl Latijn is voor Fritz:  Fritz, 'aka' betekent hier: het windowsicoontje bekend als de Windowsknop )

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.