Ga naar inhoud

Gecrashte laptop ????


bernard

Aanbevolen berichten

Hallo p38cyq

Ik heb.besloten.om deze discussie te stoppen

En wel.hier om :

ik kom hier niet uit , en dat ligt NIET aan jou 

Ik maak mij hier veel te druk om,en dat laat mijn gezondheid niet toe

Daar kpmt bij dat mijn vrouw wel eens weer haar lappie terug wil

Dus ik laat die van mij nu repareren  ,en ja dan kost me dan maar geld.

Maar ikwil je heel erg bedanken voor je hulp,want je hebt engelen geduld gehad ,en je stinkende best gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag bernard, wij waren tegelijkertijd aan het antwoorden, en :

- Teamviewer is een goed idee, maar ik weet niet of dit forum dit graag ziet? Mss. kunnen de mods hier aanwezig hun opinie geven.

- Alle begrip voor je beslissing, met de aangegeven tools zou je reparateur je niet meer dan ong 50 Eur mogen aanrekenen - en daarvoor kan je inderdaad niet sukkelen. 

 

Alle sukses toegewenst, en weet dat de helpers van dit forum steeds voor je klaarstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, p38cyq zei:

- Teamviewer is een goed idee, maar ik weet niet of dit forum dit graag ziet? Mss. kunnen de mods hier aanwezig hun opinie geven.

Over het gebruik van teamviewer staat het volgende in de forumregels (puntje 6).

 

Quote

- Problemen worden enkel behandeld in "open forum". Bij vragen via PB aan medewerkers worden deze vragen doorverwezen naar het "open forum". Dit forum verleent onder geen enkel beding hulp-op-afstand (via Teamviewer e.a) of hulp-aan-huis, maar werkt alleen via het "open forum".

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.