Ga naar inhoud

spellingscontrole Nederlands lukt niet,


mercury2001

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, clarkie zei:

Indien de controle niet in het nederlands staat maar Engels dubbelklik dan in het word venster onderaan op het woord in jouw geval Engels.

 

2021-03-01_16h21_37.thumb.png.dd7ba45c582e6cb033fd32be272c1a97.png

 

Nu krijg je volgend scherm. Kies er de gewenste standaardtaal en bevestig.

 

2021-03-01_16h22_19.png.1c19b95e00586bd65eae158421e2b428.png

 

 

 

Wat levert dit op?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Clarkie: blijkbaar opgelost voor 'nieuw' aangemaakte doc's, de controle blijft nu in het Nederlands staan. Op mijn 'oudere' doc's blijft dat euvel, controletaal in het Engels, wanneer ik nu woord voor woord aan die oudere doc's een Nederlandse controle toewijs (dus stuk voor stuk) blijft het doc na opslag in het Nederlands staan,  hopelijk opgelost nu, alle bedankt hé !!!

mvg,

 

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, mercury2001 zei:

Op mijn 'oudere' doc's blijft dat euvel, controletaal in het Engels, wanneer ik nu woord voor woord aan die oudere doc's een Nederlandse controle toewijs (dus stuk voor stuk) blijft het doc na opslag in het Nederlands staan

 

Ik denk dat het makkelijker is van:  a. nieuw document openen  b. een oud document erin invoeren c. een naam geven (over het oude overschrijven) en opslaan.

Dan moet je niet heel je document gaan overlopen.

'k vermoed dat dit gaat werken en dat je probleem gewoon is, dat in je oude documenten nog een niet-Nederlandse spellingscontrole zit ingebouwd/aangegeven.

Probeer eens uit zou ik zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.