Ga naar inhoud

Nieuwe feature uitschakelen naast klok


STYLUS3530

Aanbevolen berichten

Hello Folks

 

Sinds kort(dacht na een update) verschijnt er onderaan in de balk een nieuwe feature, deze geeft eigenlijk in het kort het weerbericht weer, als men erover heen gaat staan verschijnt meer info. Dit alhoewel ik lde locatie bij Windows10 heb uitgeschakeld, maar ik vermoed dat hij de IP van de provider gebruikt. Kan men de feature verwijderen en eveneens ergens instellen dat ze de IP niet mogen gebruiken?

 

Thanks in advance

 

STYLUS3530

Nieuwe functie Windows 10.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb hetzelfde probleem en ik heb je aanwijzing opgevolgd maar alleen het weer is uitgeschakeld, het icoon met het nieuws is er nog. Ik begrijp niet dat windows je niet zelf laat kiezen welke apps je wilt gebruiken. Ik heb al een herstelpunt teruggezet maar dan komen de updates weer en heb ik hetzelfde probleem. Hoe kan ik het probleem met behulp van ccleaner oplossen? Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, dotchiejack zei:

Mag ik je dan ook vriendelijk verzoeken een nieuwe topic te starten met je eigen vraag.

Je zal op die manier ook sneller geholpen worden.

Klopt Dotchiejack, maar misschien is het met één antwoord opgelost, zo niet dan maak ik er een eigen vraag van (want ik vermoed toch dat Stylus' probleem opgelost is.

Dus hier nog één poging: Gerda: vind je hier een oplossing?  >> https://www.gratissoftwaresite.nl/tips-hulp-nieuws-interesses-weer-balk-verbergen-windows-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.