Ga naar inhoud

Pop ups x3 opnieuw


Aanbevolen berichten

Ik had al contact met ABBS en die vroeg om een nieuw Item te openen, een printscreen te maken en Frst al te draaien

Dat nieuw Item is OK

Printscreen is er ook en je ziet op welke website ik ben en de browser is Firefox

Frst wordt door mijn computer geweigerd.

Hierbij de beelden,

frst.jpg

popup.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Digicafee,

 

Het is in deze sectie niet toegestaan om zonder toestemming een antwoord te plaatsen hoe goed bedoelt het ook is.
Ook kan het zijn dat je de oplossing weet maar om alles onder controle te houden hebben we deze regels gemaakt.
Hier kan je nalezen wie hier  mogen antwoorden: https://www.pc-helpforum.be/topic/46770-wie-analyseert-je-logje/

 

 

Hierom is je bericht verwijderd,

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Deze pupop heb je alleen met Fireflox of ook met andere browsers?

 

Lees deze stap eerst goed door of print het uit voor hoe je een logje verkrijg.

Download Afbeelding ESET Online Scanner en sla deze op het bureaublad op.

  • Klik met de rechtermuisknop op eset online scanner_enu.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Wanneer het hulpprogramma wordt geopend, klikt je op Aan de slag.
  • Lees en accepteer de licentieovereenkomst.
  • Klik in het venster 'Welkom bij ESET Online Scanner op Aan de slag.
  • Selecteer of u anonieme gegevens naar ESET wilt verzenden.
  • Opmerking: als u het scherm "Welkom terug bij ESET Online Scanner " ziet, klikt je op Computerscan > Volledige scan.
  • Klik op de optie Volledige scan.
  • Selecteer ESET potentieel ongewenste toepassingen laten detecteren en deze in quarantaine laten plaatsen en klik vervolgens op Scan starten.
  • ESET begint nu met het scannen van uw computer. Dit kan wat tijd kosten.
  • Wanneer de scan is voltooid en bedreigingen zijn gedetecteerd, selecteert je Scanlog opslaan. Bewaar het op je bureaublad als eset.txt. Klik op Doorgaan.
  • ESET Online Scanner kan vragen of je de functie Periodieke scan wilt inschakelen. Klik op Doorgaan.
  • Op het volgende scherm kunt je feedback over het programma achterlaten als je dat wilt. Vink het vakje aan voor het verwijderen van applicatiegegevens bij het sluiten.
    Als je feedback hebt achtergelaten, klikt je op Verzenden en doorgaan. Zo niet, sluit dan zonder feedback.
  • Voeg het (eset.txt) bestand wat je heb gemaakt als bijlage toe aan het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Theo2602 zei:

voor ik begin: ik gebruik altijd firefox, en voor soms (zelden) google chrome. ik heb zelfs het gevoel dat de popups ook komen als er geen browser open staat

 

Dan zou het een programma moeten zijn die op de achtergrond werk, daarom Eset afwachten met wat die vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.