Ga naar inhoud

Pop ups x3 opnieuw


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Theo2602 zei:

mag je iets op de computer doen terwijl hij scant?

 

Ik zag je laatste bericht ook van de popups, ik zou dan zegen doe even niks met je pc.

Neem even een tijd om met Eset te scannen want die scan kan uren duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

11 minuten geleden, abbs zei:

Ik zag je laatste bericht ook van de popups, ik zou dan zegen doe even niks met je pc.

Neem even een tijd om met Eset te scannen want die scan kan uren duren.

11 minuten geleden, abbs zei:

Ik zag je laatste bericht ook van de popups, ik zou dan zegen doe even niks met je pc.

Neem even een tijd om met Eset te scannen want die scan kan uren duren.

ok zit op andere computer nu

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Digicafee zei:

Hallo Digicafee,

 

Het is in deze sectie niet toegestaan om zonder toestemming een antwoord te plaatsen hoe goed bedoelt het ook is.
Ook kan het zijn dat je de oplossing weet maar om alles onder controle te houden hebben we deze regels gemaakt.
Hier kan je nalezen wie hier  mogen antwoorden: https://www.pc-helpforum.be/topic/46770-wie-analyseert-je-logje/

 

 

Hierom is je bericht verwijderd,

Begrijp ik absoluut niet - ik reageerde niet op de logjes, daar ken ik inderdaad te weinig van.

Mijn reactie is dus verwijderd zonder te kijken naar wat de inhoud ervan was ... niet fraai !

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Digicafee zei:

Begrijp ik absoluut niet - ik reageerde niet op de logjes, daar ken ik inderdaad te weinig van.

Mijn reactie is dus verwijderd zonder te kijken naar wat de inhoud ervan was ... niet fraai !

Je reactie heb ik zeker bekeken, maar om één lijn te trekken verwijderen elke reactie of die nu wel of niet aansluit op het onderwerp/vraag.

(daarbuiten gelaten de reacties van helpers die erbij zijn gevraagd.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik weet niet of je zelf dat logje bekeken heb wat er is gevonden want dat is heel wat.

Downoad je zelf deze programma"s zo ja waar download je de programma's want in elk exe bestand zit wel een virus/malware.

Ik zie zelf dat je illegale programma heb en of gebruikt ben je hiervan bewust?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is illegaal? Als ik een programma nodig heb, tik ik in Google de naam en download het bovenste, als dat niet lukt het volgende. Ik ga er van uit dat er enkel legale programma's worden aangeboden. Het enige dat ik kan denken is een programma dat ik al jaren gebruik en nu een waarschuwing gaf, iets om gifs te zoeken en binnen te pakken. En ook youtube to mp3 gaf vorige week een probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.