Ga naar inhoud

Pop ups x3 opnieuw


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Theo2602 zei:

het lijkt alsof het minder gebeurd, maar is zeker niet weg. ik probeer te zien bij welke websites het gebeurt, maar dat is ook niet duidelijk. en die ad-blockers zorgen ervoor dat ik sommige niet meer kan openen

Een adblocker heeft zo zijn voor en nadelen, ook kan je dan pagina's toestemming geven zodat je die kan openen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 minuut geleden, Theo2602 zei:

de pop-ups blijven komen, ondanks malewarebytes dat iedere dag scant.

W10 herinstalleren met behoud van... is geen oplossing zeker

 

Het zou een oplossing kunnen zijn, maar zoals je aangaf in je antwoord op  Geplaatst: zaterdag om 17:27kan je snel weer problemen krijgen.

Maar we gaan eerst wat anders proberen.

 

Open Firefox > klik rechtsboven op de drie streepjes > klik op Nieuw privévenster en ga deze ens gebruiken.

Doe  we de gewone Firefox daarna sluiten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Theo2602 zei:

dat lijkt me een onwerkbare oplossing. moet je telkens opnieuw de website ingeven, passwword enz.

Klopt, maar we moeten met een schone en lege Firefox testen, want je probleem komt waarschijnlijk door een extensie of instelling.

En om daar achter te komen moeten we dus testen met een lege schone Firefox, ook daarin mag je niks installeren.

Dus dit is niet de oplossing maar een test dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Theo2602 zei:

dus met andere woorden zo'n venster openen, en voor de rest niets doen met Firefox????

 

Jawel gewoon internet, wat e normaal ook doet alleen versimpeld bv krant lezen of site bezoeken die je ook deed waar je even niet bij hoeft in te loggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.