Ga naar inhoud

Waarom geen update?


Theo2602

Aanbevolen berichten

Dat is dus het equivalent van MCT ... haalt de ganse installatie van Windows op en past ze dan toe.   Het programma detecteert feilloos wat er al staat en past je installatie aan c.q. voegt toe.

Werkt prima !  Kan volgens mijn ervaring inderdaad langer duren dan je zou verwachten of weer nét niet - afhankelijk van het scannen van je huidig systeem, de toestand ervan en/of alle updates die eraan voorafgaan ook geinstalleerd zijn.

 

Wat overigens wel kan gezegd worden : dit is een héél solide manier om bij een feature update ook zeker te zijn dat alle onderdelen van Windows bij jou nu perfect in orde = up to date geinstalleerd zijn want hij checkt dan echt alles !

Link naar reactie
Delen op andere sites

equivalent van - dus is het niet echt MCT ?  (want die indruk heb ik altijd: dat je via die knop nièt met MTC-zelf gaat werken - en mogelijk ligt het hem daar aan,

dat het dan niet zolang gaat duren: bij MCT (mijn indruk) wordt er altijd eerst een heleboel binnengehaald en nu - lijkt het me, wat ook wel moet kloppen, gezien

de veel kortere tijd) - dus niet.

En hierin treed ik je bij: " dit is een héél solide manier om bij een feature update ook zeker te zijn dat alle onderdelen van Windows bij jou nu perfect in orde = up to date geinstalleerd zijn"

(net als bij werken met MCT natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet - ben zelf zo geen haantje de voren.

Maar, wat ik wel weet (door ervaring) is ... gewoon even afwachten.

 

Stond je ook  met je ellebogen te werken om toch maar bij één van de eerste te zijn om je vaccinatie tegen het COVID 19 te krijgen???

Gewoon even alles rustig zijn gang laten gaan.

 

Tussen haakjes ( ik heb toevallig twee/drie maand geleden een "volledig nieuwe" desktop samengesteld en ...  ik heb net vandaag de laatste update 21H1 ontvangen én met succes werd ie geïnstalleerd), alhoewel de gebruikte hardware er volledig al twee maand geleden klaar voor was?

 

So What?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.