Ga naar inhoud

Tekst naast afbeelding


Amonra

Aanbevolen berichten

De vraag : als ik een afbeelding in een e-mail plaats en een tekst aan toevoeg komt deze altijd naast de afbeelding onderaan te staan . Ik zou graag de tekst boven rechts naast de afbeelding willen plaatsen. Hoe doe je dat ????? 

 

amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tip van ictknechter geldt voor Microsoft Word, maar niet voor ieder e-mailprogramma....

 

In een ouder topic las ik dat Amonra Thunderbird gebruikt.

Wanneer je in Thunderbird via Invoegen > Afbeelding een plaatje in je nieuwe e-mail zet, en je typt er daarna wat tekst bij, dan komt die tekst inderdaad naast de afbeelding te staan (rechts van die afbeelding) en die tekst staat dan onderaan. Dat is de standaardinstelling.

 

Maar wat jij wil kan ook. De toegevoegde tekst komt dan ook naast de afbeelding te staan, maar dan bovenaan, gelijk aan de bovenkant van de afbeelding.

En zo doe je dat:

In je nieuwe e-mail klik je op Invoegen en dan op Afbeelding. Blader naar de locatie waar die afbeelding op je pc staat. Daarna moet je nog niet op OK klikken! Daar moet je nog even mee wachten. In het venstertje waarin jij de afbeelding moet kiezen, staan bovenaan meer tabbladen. Klik op het tabblad Vormgeving.

spacer.png

Onder Tekst uitlijnen naar afbeelding staat standaard 'Aan de onderkant'.

Jij moet kiezen voor 'Aan de bovenkant'. En daarna pas klik je op OK.

Wanneer je daarna wat tekst gaat typen komt die aan de bovenkant van de afbeelding te staan.

 

1141548780_Ashampoo_Snap_2021_07.23_18h01m03s_006_Nieuwbericht--geenonderwerp--Thunderbird.png.4f2c92ec284e4736ee62c50107d6a41f.png

Is dit wat je bedoelde en lukt het je op deze manier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

(verplaatst naar mailprogramma's waar het dan beter op zijn plaats staat)

Porrelaar: al ooit een mus met rode wangetjes gezien? :xd:

Ictknechter: je bent niet de enige, spontaan zou ik denken dat Amonra ook geen mannennaam is, je zou dan eerder Amonro verwachten - ik mispakte me er dus ook aan...)

 

o ja: 'k hoop dat iedereen een mailmelding krijgt van het verplaatsen van het topic?)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Amon-Ra was een god uit de Egyptische mythologie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Amon-Ra

Een mannelijke god!

Het is een leuk gekozen gebruikersnaam, want de eigen voornaam van de TS (topic starter) zit erin verwerkt.

 

39 minuten geleden, Passer zei:

'k hoop dat iedereen een mailmelding krijgt van het verplaatsen van het topic?)

Nee, je krijgt nooit een melding als een topic verplaatst is naar een ander forumonderdeel. Maar iedereen die een topic start of in dat topic reageert, is automatisch geabonneerd op dat topic (als je dat niet wil, dan moet je dat zelf wijzigen in je accountinstellingen > meldingsinstellingen). En alle abonnees op dit topic hebben nu een notificatiemail ontvangen na jouw laatste bericht. En wanneer ze op de link in die e-mail klikken, komen ze vanzelf weer bij dit topic uit. Daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.