Ga naar inhoud

Opstartproblemen laptop Windows 10


Aanbevolen berichten

Hallo. 

 

Ik kan niet meer opstarten bij mijn laptop met Windows 10.

Ik krijg enkel nog zwart scherm te zien. 

Mijn toetsenbord werkt nog en ik geraak nog in de bios. 

Kan ik eventueel opstarten in veilige modus? 

Ik moet wel zeggen dat ik dit voorheb nadat hij eens een dag en nacht was blijven aanliggen omdat ik het vergeten was om af te leggen. 

 

Alvast bedankt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat begrijp ik niet zo goed. Formatteren is de schijf helemaal leeg maken.

Ik vermoed echter dat je naar fabrieksinstelling bent gegaan en daardoor in Windows 7 bent terecht gekomen. Bij aankoop zal er Windows 7 op je laptop gestaan hebben zo lijkt het. Klopt mijn redenering?

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaliter is niet alles weg, zelfs niet in het geval je geformatteerd hebt (en wat @droske dus niet vermoedt, en jij bevestigde), integendeel er is kans dat je een groot deel van je data kan terughalen.

Download de gratis versie van Easeus (Professional data recovery software to restore formatted or deleted files, corrupted drives or any inaccessible data - EaseUS Data Recovery Wizard. Dit is een proefversie.

Een uitgevoerd zie je welke bestanden je nog kan recupereren.

Ben je tevreden over het resultaat kan je de software aankopen, iets van een 40 Eur.

Succes!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Stefanie De Roose zei:

Nee geen back-up. Gewoon alles weg. 

 

Ben je toch niet een beetje te ongeduldig geweest om zo maar naar fabrieksinstelling terug te keren alvorens hulp van ons af te wachten?

Ook sta ik er steeds weer van versteld dat er anno 2021nog computergebruikers zijn die geen back-ups maken. Zelfs mensen die twee generaties jonger zijn dan ik en die met multimedia groot gebracht zijn maken vaak nog geen back-ups. Onbegrijpelijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, p38cyq zei:

Normaliter is niet alles weg, zelfs niet in het geval je geformatteerd hebt (en wat @droske dus niet vermoedt, en jij bevestigde), integendeel er is kans dat je een groot deel van je data kan terughalen.

Download de gratis versie van Easeus (Professional data recovery software to restore formatted or deleted files, corrupted drives or any inaccessible data - EaseUS Data Recovery Wizard. Dit is een proefversie.

Een uitgevoerd zie je welke bestanden je nog kan recupereren.

Ben je tevreden over het resultaat kan je de software aankopen, iets van een 40 Eur.

Succes!  

Ah ik had dit geprobeerd al 2 dagen maar het liep altijd vast. Dus dat is dan het probleem. Dat je moet betalen. 

IMG_20210728_223845.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.