Ga naar inhoud

Opstartproblemen laptop Windows 10


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het recoveren is nog bezig zolang enkel de Stop knop activeerbaar is. De knoppen Scan en Recover staan dan in grijswaarden. Ook de groene voortschrijdingsbalk moet helemaal naar rechts vol gelopen zijn. Daarna krijg je een melding dat het terugplaatsen voltooid is.

Geef maar een seintje zodra het zover is dan kan ik je zeggen hoe je moet te werk gaan om uit die massa bestanden de foto's enz. uit te filteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1164840580_PuranRecover.thumb.jpg.0dde142b2cf66bb83e98c87a831ed4a8.jpg

 

Ik zie niet goed welke instelling er is geselecteerd rechts van de knop Recover. Ik zie daar enkel een blauw balkje.

 

Maar aangezien enkel de knop Stop beschikbaar is ga ik er toch vanuit dat de Recover nog loopt en moet die groene balk nog vanuit de linker hoek gaan verschijnen. Kijk eens in de DOEL-map op je externe harde schijf of daar al iets in staat. Alleen maar kijken hé, aankomen niet! 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Stefanie De Roose zei:

Mijn pc is 10 jaar oud mss daarom dat het zo traag gaat? 

Dat speelt zeker een grote rol. Je Externe hdd zal nog aan een trage USB 2.0 poort hangen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een recovery kan een hele tijd in beslag nemen, heb enkele maanden terug een recovery gedaan voor een kennis en die heeft 46 u geduurd.

Wees geduldig, als je de recovery afbreekt moet je opnieuw beginnen en is alles voor niets geweest.

Ik dacht in eerste instantie ook dat er iets niet zou kloppen maar laat het gewoon zijn ding doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.