Ga naar inhoud

Opstartproblemen laptop Windows 10


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 uur terug, droske zei:

Wat is de huidige stand van zaken?

De foto die je geplaatst hebt is niet erg duidelijk

Verklein dat venster van Puran eens en maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

 

 

Sorry op de laptop heb ik momenteel geen knipprogramma. Ik post hier via mijn gsm want internet openen op de laptop is onduidelijk. 

Meer dan 50 000 bestanden gevonden 

IMG_20210805_205608.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK.

 

Dan kun je nu het gevondene op je externe harde schijf gaan opslaan. Daarna gaan we alles filteren om datgene wat voor u van belang is naar boven te halen.

 

De nu te volgen taken ga ik je hier in de uit te voeren volgorde herhalen met Quotes uit een vorig bericht van me. Dus enkel doen wat nu volgt.

 

Op 31/7/2021 om 13:40, droske zei:

Van zodra de scan is voltooid maak je op je externe harde schijf een nieuwe map aan en die geef je bv de naam Mijn gerecupereerde bestanden.

 

Op 31/7/2021 om 13:40, droske zei:

Als je daarna op de knop Recover klikt dan krijg je drie opties:

  1. Just Recover  (Gewoon herstellen)
  2. Recover with Folder Structure (Met mappenstructuur)
  3. Recover With custom Size.  (Volgens grootte van de bestanden in de map ???)

Om het voor u nu even niet te ingewikkeld te maken ga ik deze drie opties niet verder beschrijven.

Kies voor optie 2.

In het kleine venstertje met de naam Map selecteren navigeer je naar de map Mijn gerecupereerde bestanden  op je externe harde schijf en klik op OK.

Wacht op het venstertje met de boodschap File Recovery Completed en klik hierin op OK.

Bekijk nu eens het resultaat in de map Mijn gerecupereerde bestanden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, heel lang.

Je moet er je nachtrust niet voor laten hoor. Ik ga nu ook te bed. Laat dat maar zijn gang gaan terwijl je slaapt. Morgenvroeg zie je dan het resultaat wel.

Slaapwel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Stefanie De Roose zei:

Ah oei maar de vorige keer dat ik liet open staan was de pc om zeep.

Sorry ik had mijn pc al afgesloten en was al slapen.

Ik sluit mijn pc soms meermaals per dag af en heb daar nog nooit een probleem mee gehad. Als dat wel zo telkens zou zijn dan zouden er dagelijks miljoenen pc 'om zeep' geraken.

 

Als je hem afmeld dan moet je helemaal opnieuw beginnen tenzij je het scanresultaat hebt opgeslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.