Ga naar inhoud

skynet mailadres in outlook op android aanmaken


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

inderdaad outlook. ben 3 dagen aan het chatten geweest met proximus, geen oplossing. dan naar de winkel, waar het mailadres wel in gmail werkt, maar niet in die outlook. maar ondertussen ondervond ik dat ik een skynet adres ook niet op de computer kon installeren in outlook. overigens kan ik wel een hotmail adres in de outlook op het toestel zetten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik ontdekt dat ik dat skynet mailadres, ook niet in outlook op andere computer en laptop kan installeren.

OPGELET dit mailadres werkt in OUTLOOK op de laptop van mijn vrouw (staat er al jaren in) en werkt ook in Gmail op haar Samsung A12 mobiel.

 

Hier de poging die ik ondernam om hem op mijn laptop te zetten. na twee stappen zit ik vast.

in bijlage de beelden en mijn vraag: wat doe ik fout? Ik gebruik altijd het wachtwoord van de mail> Moet er in IMAP een ander wachtwoord komen? zo ja, waar vind ik dat???

 

 

 

 

 

 

aangepast door dotchiejack
email adres zichtbaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

eerst en vooral begin niet zomaar van alles uit te proberen. Ten tweede je zet hier zomaar eventjes je e-mailadres in de kijker. Ook hier werd al vaak op gewezen.

 

Dan wat je probleem op de smartphone betreft. Zelf ik het probleem via een skynet account niet nabootsen omdat ik over een telenet account beschik. Maar volg onderstaande stappen, loopt het ergens fout geef dan correct door wat er mis gaat of maak er een afbeelding van indien mogelijk. Maar begin niet van alles uit te proberen.

 

Verwijder Outlook op je smartphone via instellingen -> Apps.

 

Dan open je op je smartphone Google Play. Typ in het zoeken venster outlook.

 

In het venster dat je dan krijgt klik je op installeren.

1.thumb.png.930b65b10483a55ea22fe6af2c2c3820.png

 

Eens de installatie voltooid klik je op Openen.

2.thumb.png.35d62b5b3ac706a0a9a578f54f764cda.png

 

 

In het volgend scherm klik je op account toevoegen.

 

3.thumb.png.430970c3a40f0dbcbdca788439dffa61.png

 

 

In het volgend scherm verwijder je bovenaan indien aanwezig het vinkje van een eventueel gmail of ander niet skynet account.

Klik dan op Doorgaan.

4.thumb.png.6ef559bc6fc509944afb07b9c97550e4.png

 

Typ je correct skynet emailadres in. Klik dan op Doorgaan.

5.thumb.png.860adba1901767070dcb372ed4af372e.png

 

 

In het volgend scherm klik je op IMAP.

6.thumb.png.e8e603fbc49884ade19460058c0b457e.png

 

 

In het volgend scherm dien je het wachtwoord in te geven dat bij bewust e-mail account hoort. Je kan nog een weergavenaam ingeven. Klik dan op het vinkje rechts boven je scherm.

 

 

8.png.b7e703a5336c581142455fd58ce99f57.png

 

 

In het volgend scherm klik je op Misschien Later. dan zou het scherm van je account moeten verschijnen met je e-mails.

7.thumb.png.ad7333807004c0ee1c6974427ab90d5d.png

 

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Theo2602 zei:

ik geloof allang niet meer in privacy, maar toch bedankt. ik vergeet dat altijd, ook omdat ik het niet zo dramatisch vind.

ik geef elke dag wel een 'valse mail' door aan safe on web

moesten er normaal geen accounts gevonden zijn? En het venstertje waar jij imap en pop 3 laat zien, daar staan bij mij outlook, office enz. ook bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Theo2602 zei:

want ik koos voor outlook ipv imap.

toen kwam het venster dat jij aangaf, ik vulde dus het passwoord van de mail in,

en dan kwam er smtp server (zie afbeelding)

2021-10-05 14.39.36.jpg

 

Dat je tussen Outlook en Imap kan kiezen is niet juist. Wel tussen IMAP en POP.

Het scherm dat jij krijgt krijg ik niet als ik alles doe zoals ik heb laten zien. Maar zoals gezegd ik heb een Telenet en geen skynet account.

 

 

 

11 minuten geleden, Theo2602 zei:

ok, dan vul ik relay.skynet.be en poort 587 in. dan vraagt hij smtp gebruikersnaam. daar geef ik mailadres in, en dan vraagt hij smtp passwoord en pakt het passwoord van de email niet aan.

 

Gebruikersnaam is niet je e-mailadres. Om je e-mailbox aan te maken heb je van je provider een gebruikersnaam, een paswoord en natuurlijk het e-mailadres ontvangen.

Mijn gebruikersnaam ontvangen van mijn provider bestaat uit letters en cijfers net zoals mijn wachtwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.