Ga naar inhoud

Problemen met Google Chrome (als nieuweling).


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Geachten,

Ik dowloade "Google Chrome" - doch éénmaal ingelogd, zie ik in de rechter bovenhoek, 2 X maal

een "fout" en soms  "onderbroken".
 

Wat er hier gaande is, is voor mij (een leek) bizar.

Om deze meldingen te doen verdwijnen, moet ik telkens mijn gegevens en wachtwoord invullen, kan dit niet directer ?

Zie hieronder mijn problemen:

 

1920158633_Knipselgooglechrome.JPG.fecbf32793a4b9f6410b7e415050969f.JPG

 

409089321_Knipselgooglechromeonderbroken.JPG.4ae982ff7da787324c284a576e305440.JPG

 

Graag een seintje a.u.b.

 

Roland.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je schrijft dat je de browser Google Chrome hebt gedownload en geïnstalleerd. Wat is de reden dat je Chrome wilt gaan gebruiken? Welke browser gebruikte je vroeger?

 

De melding Fout betekent dat er iets fout is gegaan bij het synchroniseren.

De melding Onderbroken betekent dat het synchroniseren is onderbroken/gestopt.

 

Blijkbaar heb jij in Chrome synchronisatie aangezet. Dat is niet verplicht. Synchronisatie heeft alleen zin wanneer jij de browser Chrome op meerdere apparaten gebruikt. Synchronisatie zorgt er dan voor dat je op alle apparaten beschikt over dezelfde instellingen en dezelfde bladwijzers in Chrome.

Heb je maar 1 apparaat waarop jij de browser Chrome gebruikt, dan heeft synchroniseren weinig zin; er valt dan immers niets te synchroniseren tussen verschillende apparaten.

 

Hier wordt uitgelegd hoe je synchronisatie in Chrome aanzet of uitzet: https://support.google.com/chrome/answer/185277

 

Wanneer jij bewust die synchronisatie hebt aangezet, dan klik je op de volgende link, waar wordt uitgelegd wat je kunt doen bij problemen met de synchronisatie: https://support.google.com/chrome/answer/9175737?hl=nl

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte porrelaar en clarkie,

 

Bedankt voor jullie respons !!

 

Ik ben terug overgeschakeld naar "Microsoft Edge" - om niet telkens bij iedere bezoek, niet al  mijn gegevens
te moeten typen om in te loggen.

Voor mij persoonlijk, bracht Google Chrome, geen extra voordelen.

 

Nogmaals bedankt voor jullie moeite.

 

Gegroet.

Roland.

 

PS.:  Men mag deze topic sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.