Ga naar inhoud

Linux naast w 10 instaleren


Aanbevolen berichten

Beste hier schijfbeheer liefst een lite versie van zorin os 15.3denk dat er fouten in mijn w 10 zitten zegt elke dag updaten opstaren 3 tot 5 min en afsluiten soms 30 min?

als ik ga zien is er niks upgedat zegt ook is niet geschikt voor w 11?

grtjs joan

aangepast door lijn31
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was dan zou ik eerst en vooral Windows 10 opnieuw installeren en dan zou hij weer moeten vliegen, dat is gratis..
Zorin OS 16 Core zal perfect werken op jouw pc, het is niet nodig een Lite versie te installeren.
Maar als je er op staat, kan ik je ook een Zorin OS 15.3 Lite versie laten installeren maar dan heb je echt niet veel besturingssysteem hoor.

aangepast door Hensyr
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Lijn31,

 

Met die specificaties zou Windows 10 normaal moeten werken.
Het is wel een basic processor met 1.35 GHz snelheid dat net genoeg is voor Windows 10 die 1.0 GHz vraagt.
Dus het kan zijn dat die pc wat rekenkracht kan gebruiken eer die volledig is opgestart.

Dat gezegd zijne en het gebruik van Windows 10 kan het allemaal door de tijd wat langzamer gaan werken.
Dat heb je niet met Linux, die gaat ervoor al laat je die 10 jaar onafgebroken draaien hij blijft als nieuw werken.

 

Dus een beetje tijdswinst kan je eventueel wel behalen door Windows 10 opnieuw te installeren.
Hoe je dit doet kan je hier lezen.
Zorg wel voor een aparte externe schijf en zet al uw data zoals documenten, afbeeldingen, video's, downloads en muziek veilig.

 

Dank je voor de medewerking en het geven van een screenshot van uw schijfbeheer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Joan,

 

Kijk hier eens naar de handleiding en lees het eerst eens goed door en als je jezelf er meester over ziet kan je starten.
Natuurlijk kan je altijd bijkomende vragen stellen.
Als je toch liever een stap voor stap begeleiding wilt kan dit ook dan spreken we een dag of een avond af en gaan we er voor.
Dan zijn we beiden online en kan je me meteen vragen stellen en antwoorden krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.